بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود

رفع مشکل احتمالی هنگام دانلود منیجر


1- اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود ( نظیر IDM ) استفاده کنید.

2- فایل هایی که قصد دانلود آن ها را دارید به صورت تک تک دانلود کنید و از دانلود همزمان چندین فایل خودداری کنید تا هر فایل با بالاترین سرعت دانلود شود و احتمال خرابی آن کم شود. اگر دانلود بیش از 3 فایل را به صورت همزمان انجام دهید، ممکن است با Error 503 مواجه شوید. در این حالت پس از اتمام فایل هایی که در حال دانلود هستند، می توانید دانلود جدیدی را آغاز نمایید. همچنین می توانید با استفاده از نرم افزارهای مدیریت دانلود، نظیر IDM، فایل ها را به صف دانلود افزوده تا فایل های مورد نظرتان به نوبت دانلود شوند. راهنمای استفاده از نرم افزار IDM و اضافه نمودن فایل ها به صف دانلود را می توانید از اینجا دریافت نمایید.

 

4

 

3- پسورد تمام فایل هایی که از این سایت دانلود میکنید، به صورت دستی وارد کنید از کپی کردن ادرس حد امکان خوداری کنید . تمامی حروف را باید به صورت کوچک تایپ کنید. همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

4-فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر با فرمت rar فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar استفاده کنید.

5- فایل های Patch ، Crack و Keygen به دلیل ماهیت خود ممکن است توسط برخی از آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند. در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

6- اگر فایلی را دانلود نمودید و در هنگام باز کردن آن در صورتی که پسورد را درست واردی می کنید و با خطای Password ، CRC Failed و یا خطای Files Corrupt مواجه شدید، احتمالا به دلیل قطع و وصل شدن در هنگام دانلود، فایل آسیب دیده است. برای رفع این مشکل، امکان Repair را در فایل های فشرده قرار داده شده است. برای حل این مشکل، نرم افزار Winrar را روی کامپیوتر خود نصب کرده و آن را اجرا کنید. سپس در نرم افزار Winrar به محلی که فایل فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید و فایل خراب را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار وجود دارد را بزنید و OK کنید. فایل جدیدی به همان نام و با پیشوند Fixed در کنار فایل قبلی ایجاد خواهد شد. حال فایل جدید را به راحتی از حالت فشرده خارج کنید. (این روش در 90 درصد موارد مشکل را برطرف می کند. اما در صورت حل نشدن مشکل با این روش، تنها راه دانلود مجدد فایل است).

7- اگر فایل بزرگی را تا نصفه دانلود کرده اید اما ادامه آن دانلود نمیشود، این اشکال به دلیل سیستم Cache سرویس دهنده اینترنت شما میباشد. برای اینکه بتوانید ادامه فایل را دانلود کنید، لینک دانلود فایل را باز کرده و یک علامت سوال (؟) در انتهای لینک قرار دهید. مشکل برطرف خواهد شد.

دانلود کتاب های pdf اموزش رفع مشکل دانلود

دانلود دانلود آموزش اکسترکت نمودن فایل های فشرده چند قسمتی

دانلود دانلود آموزش تعمیر فایل های فشرده با استفاده از نرم افزار Winrar

دانلود دانلود آموزش استفاده از فایل های ایمیج با استفاده از نرم افزار Daemon Tools

دانلود دانلود آموزش استفاده از فایل های ایمیج با استفاده از نرم افزار Virtual Clone Drive

www.best-downloadh.blogsky.com

نویسنده:قاسمی


.n




نظرات 1 + ارسال نظر
سوریا جمعه 2 آبان 1393 ساعت 07:23

ممنون خوب بود استفاده کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد