بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

آموزش تصویری نصب و فعال سازی آنتی ویروس نو سی دو

011y_74.gif

آموزش تصویری نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود32(ESET)

نحوه فعال سازی سریال آنتی ویروس نود 32 (eset) :

لطفا جهت نصب و قبل از دریافت User Name و Password از سایت Eset ، نکات زیر را رعایت فرمایید :

1-لطفا قبل از نصب ، از عدم وجود هر نوع آنتی ویروس بر روی سیستم خود مطمئن شوید ، تا در سیستم شما اختلالی ایجاد نگردد .

2-تاریخ میلادی و ساعت سیستم خود را بروز کنید . 

3- اگر از برنامه ای جهت عبور از ف.ی.ل.ت.ر استفاده می کنید ، حتما قبل از بازکردن سایت فعال سازی ، آن را ببندید .

4-جهت دریافت User Name و Password بنا به نوع آنتی ویروسی که خریداری نموده اید می توانید به یکی از سایت های زیر مراجعه نموده و مراحل فعال سازی را طبق فرآیند زیر انجام دهید :

- برای نسخه های تحت گارانتی شرکت بنیان به این سایت مراجعه نمایید : www.eset.com.ru/register ( برای این سری کشور را روی امارات متحده عربی قرار دهید )

- برای نسخه های تحت گارانتی شرکت رسیس به این سایت مراجعه نمایید : www.eset.com.de/register ( برای این سری کشور را روی امارات متحده عربی قرار دهید )

- برای نسخه های تحت گارانتی شرکت فرآیند شبکه خاورمیانه  به این سایت مراجعه نمایید :www.eset.im/register و در صورتیکه این سایت باز نشد از این آدرس یعنوان جایگزین استفاده نمایید : www.eset.us.com/register ( برای این سری کشور را روی ایران قرار دهید )

دقت کنید به دلیل ناآگاهی برخی کاربران و وارد کردن شماره سریال در سایت های غیر معتبر، این شماره سریال توسط افراد سودجو حک شده و قبل از شما فعال می شود.شماره سریال خود را تحت هیچ شرایطی در سایت های فارسی زبان و غیر معتبر وارد نکنید.

5- لطفا تمام اطلاعات درخواست شده و شماره سریال خود را با دقت و به صورت صحیح وارد نمایید. دقت کنید فیلدهای * دار باید حتما کامل و صحیح پر شود.شماره سریال به بزرگ و یا کوچک بودن حروف حساس نیست. در صورتیکه شماره سریال شما کاراکتر خط تیره (-) دارد حتما وارد کنید. 

تمام فیلدهایی که در ( تصویر شماره 1 ) با کادر قرمز رنگ مشخص شده باید پر شود.

 [تصویر:  21.gif]

 

پس از وارد کردن اطلاعات به طور کامل شما باید کد امنیتی مشاهده شده در قسمت Security Code را حتما وارد کنید. این کد امنیتی مطابق ( تصویر شماره 2 ) متشکل از حروف، دارای دو بخش است.هر بخش 6 حرف دارد که این دو بخش با یک فاصله (space) از هم جدا شده است. در صورتیکه کد امنیتی برای شما ناخوانا بود و قادر به تشخیص حروف نبودید می توانید با کلیک روی علامت فلش کنار باکس زیر ، کد امنیتی را تغییر دهید. قبل از وارد کردن کد امنیتی دکمه submit فعال نخواهد بود.

4-پس از انجام مراحل بالا، روی دکمه submit کلیک کنید.درصورتیکه اطلاعات وارد شده صحیح و کامل باشد همان لحظه لایسنس شما فعال شده و تاریخ استفاده از لایسنس آغاز می شود.نام کاربری و کلمه عبور در این صفحه به شما نمایش داده می شود و یک نسخه از آن هم برای آدرس ایمیل وارد شده در زمان ثبت محصول ارسال خواهد شد.

اگر ثبت محصول با موفقیت انجام نشود خطایی به شما نمایش داده خواهد شد . متن خطاهای نمایش داده شده یکی از موارد ذیل می باشد:

Please supply a valid email address. : آدرس ایمیل وارد شده معتبر نمی باشد

fill out field that marked with *. : تمام فیلدهای * دار را پر کنید

This serial number is invalid. : سریال وارد شده معتبر نمی باشد

This serial number was registered. : این سریال قبلا فعال شده است.

The Security Code does not match the image. : کدامنیتی وارد شده با تصویر یکسان نمی باشد

There was an error while registering . Please try later. : در ثبت محصول خطایی رخ داده است.لطفا مدتی بعد مجددا امتحان کنید

مراحل نصب آنتی ویروس نود 32 (eset) :

لطفا جهت نصب نسخه های خانگی Eset به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید و جهت فعال سازی شماره سریال خود به نحوه فعال سازی و دریافت User Name و Password که در طول این آموزش بیان شده ، توجه کامل فرمایید .

لطفا قبل از نصب برنامه ، فعال سازی شماره سریال را انجام دهید و سپس برنامه را نصب نمایید .

1-ابتدا فایل اجرایی بزنامه را از داخل CD مربوطه اجرا نمایید :

2-مراحل نصب را یکی پس از دیگری مطابق تصاویر پی گیری نموده و پیش روید :

011y_74.gif


انتخاب کردن گزینه Custom در نصب به شما این اجازه را می دهد تا وضعیت پارامترهای اضافی مثل قوانین دیوار آتش (Firewall Rules) ومحافظت از گذرواژه ها (Password Protection ) را در هنگام نصب برنامه تنظیم فرمایید . در صورت انتخاب کردن Typical تمامی تنظیمات بصورت پیش فرض نصب می شود .

در پنجره Eset Live Grid گزینه پیشنهاد شده (Recommended) را جهت گزینه I agree to participate in Eset Live Grid انتخاب نمایید ، تا با استفاده از تکنولوژی ابری ، از حداکثر امنیت بهره مند شوید .

از آنجایی که برخی برنامه های بصورت بالقوه ، خطر امنیتی ندارند ، با انتخاب گزینه پیشنهادی در تصویر بالا ، eset بصورت خودکار ، آنها را کنترل می کند تا مزاحمت کمتری برای شما ایجاد نماید .

3-با کلیک بر روی گزینه Install فرآیند نصب تکمیل شده و شروع به کپی فایل های مورد نیاز می کند :


در صورتیکه در هنگام نصب ( این مرحله ) با خطا مواجه شدید ، این خطا می تواند به دلیل پاک نشدن آنتی ویروس قبلی باشد ، در این صورت ابتدا ، آنتی ویروس قبلی را پاک نمایید و مراحل نصب را مجددا طی نمایید .

4- در این مرحله نصب پایان یافته و با کلیک بر گزینه Finish وارد مرحله تنظیمات و فعال سازی می شوید :

5- پس از نصب ، پنجره New Network Detected نمایان می شود . این پنجره نحوه دسترسی سیستم شما به شبکه و روش محافظتی آن را ، تعیین می نماید . لطفا گزینه دوم Allow Sharing  را انتخاب نمایید :

گزینه های فوق در نحوه دسترسی سیستم شما در شبکه داخلی محلی موثر بوده و در دسترسی به اینترنت تاثیری ندارد .

در اینجا 2 نوع دسترسی معرفی می شود :

1- Strict Protection : چنانچه مایل نیستید فولدرها و چاپگرهای خود را با کاربران دیگر در همان شبکه به اشتراک بگذارید و نمی خواهید سیستم شما در این شبکه نمایش داده شود ، این گزینه را انتخاب نمایید . این روش برای کاربران با شبکه ارتباطی بی سیم پیشنهاد می شود .

2-Allow Sharing :چنانچه مایل هستید فولدرها و فایل های روی سیستم خود را با سایر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید و خواستار این هستید که سیستم شما برای سایر کاربران قابل رویت باشد ، این گزینه را انتخاب کنید . این گزینه برای کاربران خانگی و یا شبکه اداری قابل اعتماد پیشنهاد می شود .

6-سپس جهت وارد کردن User Name , Password ( که در انتهای همین آموزش نحوه فعال سازی و دریافت آن به تفضیل آمده ) گزینه دوم را انتخاب نمایید :


7-کد کاربری و رمز عبور را در قسمت مربوطه وارد نمایید و بر روی گزینه Activate کلیک کنید :

8-سپس در صورتیکه مراحل فعال سازی را بدرستی انجام داده باشید برنامه فعال شده و وارد صفحه بروزرسانی می شود :

9-جهت اطمینان از فعال شدن کد برنامه و میزان اعتبار آن از تنظیمات کناری برنامه وارد گزینه Help & Support شوید و بر روی گزینه About Eset Smart Security کلیک نمایید :

10-صفحه ای که باز می شود بیانگر میزان اعتبار کد فعال سازی شما ( تاریخ انقضا ) و نوع کد Paid license به مفهوم لایسنس خریداری شده می باشد  .

وضعیت حفاظتی Eset Smart Security :

کمپانی Eset  وضعیت آنتی ویروسی را که روی سیستم نصب و فعال نموده اید با استفاده از گزینه هایی در System Tray Icon نشان می دهد . در واقع وضعیت های زیر بیانگر فعال یا غیرفعال بودن ، بخش های مختلف آنتی ویروس می باشد . در داخل برنامه اسم واحدهای غیرفعال شده نمایش داده می شود  ،  همراه با لینکی که امکان فعال سازی مجدد آن را به شما می دهد .

      این نمایه نشان دهنده این است که آنتی ویروس به صورت مناسب فعالیت می کند و سیستم شما در برابر نرم افزارهای مخرب و تهدیدات شبکه ای به خوبی محافظت می شود . همچنین این ساختار نشان می دهد که همه ماژول های حفاظتی فعال هستند و آنتی ویروس شما کاملا به روز شده است .              

 این نمایه نشان دهنده این است که ساختار دائمی حفاظتی ( Real-time File System ) فعال است ، اما بالاترین سطح حفاظت را تضمین نمی کند . نمایه زرد زمانی نمایش داده می شود که ساختار حفاظتی Email Client Protection یا Web Access Protection غیرفعال شده یا درست عمل نمی کنند . با باز کردن برنامه و کلیک بر روی گزینه های فعال سازی ، آنها را فعال نمایید .

این نمایه نشان دهنده این است که ساختار دائمی حفاظتی ( Real-time File System ) غیر فعال است . این عملکرد برای حفاظت از سیستم شما بسیار ضروری می باشد، در چنین وضعیتی برنامه را باز نمایید و آن را فعال نموده یا مشکل آن را برطرف نمایید . وضعیت اکانت فعال ساز آنتی ویروس (Username , Password) خود را چک نمایید و از صحت کارکرد آن مطمئن شوید ، اگر تاریخ آن به اتمام رسیده باید آن را تمدید نمایید و در صورتیکه هنوز مهلت استفاده آن باقی مانده ، با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .کنترل سیستم در وضعیت قرمز بسیار ضروری می باشد .

  منبع : رادپردازش


www.best-downloadh.blogsky.com


نویسنده:سید احمد قاسمی

fasbook:Ahmad ghasemi

email:ghasemi2002@yahoo.com


.n


نظرات 4 + ارسال نظر
bebak جمعه 11 مهر 1393 ساعت 06:47

خیلی خوب بود بشخصه خیلی استفاده کردم

کاظمیی یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 14:54

خوب بود اما اموزش کم بود

در اموزش بعدی سعی میکنم مطالب مفید تری و بیشتری بزارم خیلی ممنون از نظر شما

صبوری پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 12:18

خیلی عالی بود اگه میشسه اموزش تصویری یشتر بزارید

حتما دوست عزیز

صابر چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 16:40

مثل همیشه عالی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد