بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

بهترین چیدمان تجهیزات در نقشه های بازی کلش آف کلنز


یکی از بازی های آنلاین محبوب در میان علاقه مندان به بازی Clash Of Clans می باشد.همانطور که می دانید این بازی محبوب دارای ویژگی های متفاوتی است که بازیکننده باید سعی کند با این ویژگی ها و با مدیریت بهتر بتواند دهکده خود را ارتقا ببخشد.

یکی از این ویژگی های بسیار مهم در ساخت دهکده نوع چیدمان دهکده هاست که اگر به درستی صورت نگیرد نمی تواند در برابر حملات دشمن مقاومت کند.کاربران حرفه ای خودشان می توانند سبک بازی خود را روی نقشه پیاده کنند اما بازیکنان نیمه حرفه ای و مبتدی نیاز دارند که از تجربیات این کاربران استفاده کنند تا به نتیجه بهتری برسند.

ما هم بر آن شدیم تا با راهکاری این نقشه های خوب را در اختیار شما دوستان بیتنایی قرار دهیم تا از 5 نقشه خوب در هر مرحله بازی استفاده کرده و بتوانید دهکده خود را ارتقا ببخشید.

برای شروع به سایت زیر مراجعه نمایید:

 [تصویر:  45.gif]

 

دانلود بهترین برنامه های موبایل کلیک کنید

Clash of Clans

 با مراجعه به سایت شما با صفحه ای روبرو می شوید که نقشه های متفاوت را نمایش گذاشته است.شما می تواتید با کلیک روی زبانه ای که در عکس با فلش مشخص شده رتبه ساختمان اصلی یا تاون حال(Townhall) خود را مشخص کنید که عددی از 1 تا 10 می باشد.

 کلش اف کلنز

پس از انتخاب درجه ی ساختمان اصلی پنج نقشه برای شما به نمایش در می آید.یا اینکه می توانید از زبانه ی دوم لایه های مورد نظر را انتخاب کنید.

کلش اف کلنزنقشه

 

یا اینکه از میان نقشه ها نقشه های خوب Top را انتخاب کنید مانند عکس زیر

کلش اف کلنز نقشه

هنگامی که یکی از نقشه ها را از بین پنج نقشه ی پیشنهادی انتخاب کردید وارد بخش جدیدی می شوید.

کلش اف کلنز نقشه

در بخش جدید نقشه ی انتخابی شما بصورت سه بعدی به نمایش در می آید و شما می توانید روی نقشه زوم کنید و جزئیات را بهتر ببینید.حال اگر بر روی دکمه Modify layout کلیک کنید وارد بخش حرفه ای می شوید.

کلش اف کلنز نقشه

حالا در این بخش ابزار جدیدی به شما داده می شود تا بتوانید با کمک آنها همه ی جزئیات نقشه را تغییر دهید و به بهترین نقشه که خودتان دوست دارید دست پیدا کنید.

در این حالت می توانید تمامی تجهیزات را آنگونه که دوست دارید تغییر دهید جابجا کنید و حتی چیزی به آنها اضافه و یا از آن کم کنید.

کلش اف کلنز نقشه


دانلود بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر کلیک کنید

 www.best1.mihanblog.com


شکلک های محدثه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد