بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

آموزش ساخت و طراحی پکیج استیکر تلگرام و اضافه کردن در بخش استیکرها Pack Stickers To Telegram

نرم افزار پیام رسان تلگرام این روز ها نسخه موبایل،کامپویتر و وب آن در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب شده است، از مزیت های خوب این نرم افزار سرعت بالا ،رابط کاربری روان (متریال دیزاین)، استیکرهای گوناگون طراحی شده برای چت و اخیرا اضافه شدن قابلیت ساخت استیکر های شخصی و درست کردن پکیج استیکر توسط کاربران میباشد، در ادامه طریقه ایجاد استیکر های شخصی و اضافه کردن آن به مجموع استیکر های تلگرام و اشتراک گذاری آنها با دیگران را آموزش میدهیم, با اندروید فارسی | ApkFA همراه باشید.

مطمئنا اضافه شدن استیکر به اپلیکیشن سریع و سبکی مانند تلگرام، کاربران وایبر و لاین را نیز برای کوچ کردن به این برنامه وسوسه خواهد کرد و اگر تلگرام نیز به سرنوشت ویچت و وایبر دچار نشود، می‌تواند به محبوب‌ترین اپلیکیشن کاربران ایرانی نیز تبدیل شود.

طبق گفته‌ سازندگان، بخش استیکرها فعلا در حالت آزمایشی قرار دارد و به همین دلیل تمامی استیکرهای مختلفی که شما در آن اضافه می‌کنید، به یک تب یکسان (آخرین تب در منوی شکلک‌ها) منتقل می‌شوند و برخلاف وایبر یا لاین، استیکرها در تب‌های جداگانه قرار نخواهند گرفت. که البته احتمال آن که بعد از فاز آزمایشی این موضوع، شاهد تب‌های جداگانه برای هر استیکر باشیم بسیار زیاد است. آزمایشی بودن این موضوع یک نکته‌ منفی دیگر نیز دارد و آن عدم وجود بخشی با نام Sticker Market در تلگرام است.

تو آپدیت های جدید تلگرام دیدید که قابلیت اضافه کردن پک استیکر به تلگرام اضافه شده. حالا شاید دوست داشته باشید شما هم از این پک ها درست کنید و استیکر هاتون رو با بقیه به اشتراک بزارید.

شرایط و استانداردهای تلگرام جهت طراحی استیکر دلخواه

استیکرهای ارسالی شما برای تلگرام باید دارای سه مشخصه‌ زیر باشند:

 

 دانلود بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر کلیک کنید

– فرمت فایل تصویر ارسالی باید png یا webp باشد (فرمت .webp گوگل برای نمایش بهتر و بهینه تر تصاویر استفاده میشود) و عکس مورد نظر نیز به صورت دوربری شده باشد.
– فایل ارسالی شما باید دارای طول و عرض ۵۱۲px باشد. درواقع حداقل یکی از مقدارهای طول یا عرض “باید” ۵۱۲px باشد و دیگری، ۵۱۲ یا کمتر از آن باشد.
– حجم فایل تهیه شده باید کمتر از ۳۵۰ کیلوبایت باشد.

برای راحتی این امر، تلگرام یک فایل PSD پیشنهادی به شما ارائه خواهد کرد که می توانید با باز کردن آن، و انتقال استیکرهای مورد نظرتان به این فایل، و سپس خروجی گرفتن از آن، با فرمت PNG بدون کوچکترین دردسری استیکرهای خود را آماده‌ ارسال کنید.

pack-stickers-to-telegram-01.apkfa.ir

همچنین میتونید با برنامه های گرافیکی نظیر Adobe Photoshop عکس استیکر مورد نظر خود رو طراحی کنید یا با استفاده از برنامه StickIt! (دانلود StickIt! – Photo Sticker Maker Pro جدا کردن عکس از پشت زمینه) زمینه تک رنگ عکس مورد نظر رو حذف کنید .

ارسال عکس مورد نظر برای تبدیل استیکر به تلگرام

بعد از انجام مراحل بالا و ساخت استیکرهایی که واجد شرایط تلگرام هستند، نوبت به ارسال آن‌ها و ساخت مجموعه‌ی شما خواهد رسید که خود تلگرام پیشنهاد کرده است تا این امر را توسط نسخه‌ کامپیوتری تلگرام انجام دهید.

در صفحه‌ اصلی تلگرام ابتدا آیکن ذره بین را انتخاب و در بخش Search آی دی stickers@ را وارد کنید یا از لینک استفاده کنید : https://telegram.me/stickers

همچنین برای Add کردن از آموزش (ثبت نام کاربری در تلگرام Telegram ID) استفاده کنید.

stickers-to-telegram-1.apkfa.ir

پس از تایپ عبارت و نمایش نتیجه Stickers bot را انتخاب کنید.

stickers-to-telegram-2.apkfa.ir

stickers رباتی برای ساخت پک استیکر در تلگرام می باشد برای آشنایی و عملکرد ربات های تلگرام پیشنهاد میکنیم پست معرفی ربات های تلگرام Telegram Bot رو مشاهده کنید.


بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید

و بعد از پیدا شدن این ربات، روی آن کلیک کنید. صفحه‌ای برای گفتگو باز خواهد شد که کار ساخت استیکرها در این بخش انجام خواهد شد. در ابتدا پیامی دلخواه ارسال کنید تا این ربات ورود شما را تبریک بگوید و لیست دستورات ممکن را برای شما ارسال کند.

برای شروع کار ساخت، طبق دستورات و تصاویر زیر عمل کنید:

stickers-to-telegram-3.apkfa.ir

در ابتدا دستور /newstickerpack را ( علامت / در ابتدای دستور قرار دارد) تایپ و برای این ربات ارسال کنید.

۱- پاسخ ربات: ربات استیکرساز از شما می‌خواهد تا نامی برای  مجموعه‌ استیکر خود انتخاب کنید که ما در این جا نام lineapkfa برگزیدیم.

۲- پاسخ ربات: ربات استیکرساز از شما می‌خواهد تا با توجه به حال و احوال استیکر خود (ناراحت، خوشحال، متعجب و …) یک اموجی برای آن تعیین کنید.

دلیل این امر دسترسی راحت تر به استیکرها است به این صورت که شما با زدن اموجی “گریه”، بدون نیاز به مراجعه به تب استیکر‌ها، می‌توانید خلاصه‌ای از استیکرهای غمگینی که به این اموجی ربط داده‌اید مشاهده کنید و با کلیک روی آن، به سرعت استیکرها را ارسال کنید. اگر تمایلی به صرف وقت برای این موضوع ندارید، می‌توانید برای تمامی استیکرها یک اموجی یکسان ارسال کنید.

۳- پاسخ ربات: ربات تلگرام ضمن تشکر از شما درخواست دارد عکس مورد نظر خود رو ارسال کنید که باید شرایط و استانداردهای تلگرام رو دارا باشد.

برای ارسال عکس در محیط چت به ربات آیکن گیره را انتخاب و با گزینه File تصویر را برای ربات ارسال کنید (از بخش Photo برای اینکار استفاده نکنید).

stickers-to-telegram-4.apkfa.ir

۴- پاسخ ربات: بعد از ارسال هر استیکر، این ربات به شما تعداد استیکرهایی که تاکنون به این مجموعه وارد کرده‌اید را یادآوری می‌کند و اگر تمایل به ادامه دارید، کافی است تا استیکر بعدی را ارسال کنید.

برای استیکر مورد نظر (عکس جدید) باید یک اموجی تعریف کنید و سپس طبق روال قبلی جلو برید که ما در این آموزش فقط یک استیکر در پک قرار دادیم .

در مرحله بعد و بعد از ارسال تمامی عکس های مورد نظر برای تبدیل استیکر در پک دلخواه و تحویل لینک پک استیکر خودمون دستور /publish command ( علامت / در ابتدای دستور قرار دارد) رو برای ربات استیکر ساز تلگرام تایپ و ارسال میکنیم تا استیکرهای شما در کسری از ثانیه منتشر و آماده‌ استفاده شود.

اگر نام شما مورد قبول قرار گیرد پیام زیر به شما ارسال میشود، که در پاراگراف اول این پیام لینک پک استیکر شما قرار دارد مانند (telegram.me/addstickers/line_apkfa)

stickers-to-telegram-5.apkfa.ir

۵- پاسخ ربات: ربات استیکرساز از شما می‌خواهد تا نامی یا آی دی مرتبط با پک استیکر خود رو انتخاب و ارسال کنید تا در هنگام اشتراک لینک این پک استیکر با مشکل مواجه نشیم.

توجه : نام یا همون آی دی استیکر شما به این شکل در تلگرام ثبت خواهد شد : https://telegram.me/addstickers/line_apkfa

در قسمت line_apkfa اسمی که برای پک استیکر خود انتخاب کردید قرار میگیره البته خود ربات استیکر ساز تلگرام لینک پک استیکر شما رو ارائه خواهد داد.

۶- در آخر کافیست روی لینک پک استیکر خود کلیک کنید تا به مجموعه استیکر های تلگرامتون add کنید همچنین اگر دقت کنید نام استیکر رو در پنجره پک نمایش میده.

stickers-to-telegram-6.apkfa.ir

همچنین با تایپ و ارسال دستور help برای ربات, سایر دستورات رو برای شما ارسال خواهد کرد.

stickers-to-telegram-8.apkfa.ir

Hello, I’m the Sticker Bot! You can control me by sending these commands ساخت پک استیکر جدید

/newstickerpack – create a new sticker pack

اضافه کردن استیکر جدید به پک /addsticker – add a new sticker to an existing pack

حذف استیکر از پک /delsticker – remove a sticker from an existing pack

ترتیب قرار گرفتن استیکر در پک /ordersticker – reorder stickers in a pack

لغو عملیات جاری /cancel – cancel the current operation

منبع:www.apkfa.ir

بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد