بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

گفتگو با بنیانگذار سایت پونیشا اقای نیما نورمحمدی

نیما نورمحمدی

فریلنسرینگ یا همان آزادکاری مدت زیادی نسیت که در وب‌فارسی به‌عنوان یک منبع درآمد شناخته شده است، با این حال مخاطب و طرفداران زیادی دارد. منظور همان سایت‌هایی است که کاربران می‌توانند در آن پروژه بگیرند و پروژه برون‌سپاری کنند. پونیشا در حال حاضر شناخته شده‌ترین و پرمخاطب‌ترین سامانه ارائه خدمات آزادکاری فارسی است. بنیانگذار آن آقای نیما نورمحمدی است که معرفی کوتاهی از این کارآفرین اینترنتی خواهیم داشت.


نیما نورمحمدی متولد سال ۵۸ است. او از سن ۱۸ سالگی وارد بازار کار شده و تجربه حدود ۱۰ سال فعالیت در بخش بازاریابی و فروش شرکت نستله را دارد. اولین استارتاپ او با موضوع فعالیت آرایشگاه‌ها شکل گرفت که موفق نبود و بعد از آن در سال ۸۷ سایت دیگری به نام خانه من در زمینه املاک راه اندازی کرد. پونیشا سومین استارتاپ اوست که از سال ۹۰ آغاز به کار کرد و موفق‌ترین استارتاپ راه‌اندازی شده نیما نور محمدی است. نورمحمدی در یکی از مصاحبه‌هایش دلیل نامگذاری پونیشا را انتخاب نام از اول اسامی: پویا، نیما و شایان ذکر می‌کند، کسانی که قرار بود در راه‌اندازی پونیشا با نیما همکاری کنند.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
 

نکته جالب استارتاپ پونیشا این است که این سایت بزرگ هیچ دفترکار رسمی ندارد و از محل زندگی نیما و همسرش روشنک علی‌طلب در روستای «خاجان چاردانگ» شهر رشت اداره می‌شود. شاید کمی عجیب باشد اما کسی به صورت تخصصی در مورد دورکاری و فریلنسریگ خدمات ارائه می‌دهد، فعالیت خودش می‌توان مصداق بارز دورکاری باشد. پونیشا در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار مخاطب دارد و بیش از ۵۰۰ پروژه تاکنون در آن ثبت شده است. به همین دلیل می‌توان آن را ‌در حال حاضر پر مخاطب‌ترین استارتاپ فریلنسر ایرانی برشمرد.


کاربران آزادکاری که در پونیشا فعالیت می‌کنند از ساختار اجرایی آن به خوبی مطلع هستند، دسته‌بندی بسیار خوب مشاغل، ساختار اطلاع رسانی ایمیلی بسیار منظم و عالی ، نحوه ارتباط و معرفی پیمانکاران و فریلنسرها و همچنین رابط کاربری بسیار خوب این است از دیگر نکات برجسته پونیشاست. وبلاگ خوب پونیشا نیز محبوبیت خاص خودش را دارد. بلاگی که اینفوگرافیک‌های کسب و کارش مدت‌ها در بین سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شد.


نیما نورمحمدی هم اکنون به غیر از پونیشا در حال توسعه سایت دیگری به نام خانه من در زمنیه املاک است. با توجه به تجربه موفق او در راه اندازی پونیشا، احتمال آن زیاد است که خانه من نیز یک سایت متفاوت و موفق دیگر از این کارآفرین موفق اینترنتی باشد. نیما نورمحمدی همواره با حضور در رویدادهای کارآفرینی مانند استارتاپ‌ویکند و استارتاپ گرایند تجربیات ارزشمند خودش را با علاقه‌مندان در میان می‌گذارد. ویدئو زیر بخشی از گفتگوی نیما در یازدهمین رویداد استارتاپ گرایند تهران است که از کانال این رسمی این رویداد به اشتراک گذاشته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد