بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی بر روی گوشیها ی موبایل

ارسال  نوتیفیکیشن تبلیغاتی بر روی گوشیها ی موبایل

پوش نوتیفیکیشن چیست و انواع نوتیفیکیشن کدام است؟

f6fr_8w.jpg

پشتیبانی انلاین در تلگرام::::»»»

https://t.me/bestapp20

پتشیانی 24 ساعت و ضمانت خرید شما و گارانتی و تحویل فوری

پشتیبانی انلاین در تلگرام::::::::»»   bestapp20@

پشتیبانی در ایمیل::»»»       ahmadtak2000@gmail.com

پرداخت مستقیم مبلغ::::»»»

https://zarinp.al/@cafeapp

نوتیفیکیشن شیوه ای جدید برای برقراری ارتباط میان توسعه دهندگان برنامه های موبایلی ( اپلیکیشن ها ) و کاربران شان است .  از ابزارهای قوی برای جلب توجه کاربران اپلیکیشن‌های موبایل، ارسال پوش نوتیفیکیشن (Push Notification) به آنها است. منظور از پوش نوتیفیکیشن محتوایی متنی , تصویری یا صوت و ویدئو  است که به سمت گوشی نصب کننده اپلیکیشن فرستاده می‌شود و مخاطب یا همان نصب کننده اپلیکیشن از پیام ارسالی شما مطابق با تنظیماتی که در گوشی موبایل خود برای نمایش نوتیفیکیشن یا زنگ هشدار قرارداده است باخبر میشود.

ارسال نوتیفیکیشن در شبکه های موبایلی کاربردهای گوناگونی دارد ولی یکی از مهمترین کاربرد های آن ارسال تبلیغات انبوه به گوشی های موبایل است . اپلیکیشن های محبوب با موضوعات متنوع توانسته اند مخاطبان خاصی را برای خود جذب کنند و البته خودشان هم برای جذب کاربر جدید نیاز به تبلیغات دارند و بهترین شیوه برای معرفی کسب و کار و حتی معرفی یک اپلیکیشن , ارسال نوتیفیکیشن در شبکه موبایلی است. این شیوه از تبلیغات محبوبیت بسیاری در میان کسب و کارها , خصوصا صاحبان رسانه های اجتماعی پیدا کرده است چراکه همراه با محتوای جذابی که برای صدها یا میلیون ها کاربر ارسال میکنند , لینک ورود به وب سایت و یا ورود به صفحه رسانه اجتماعی شان را نیز ارسال میکنند .


 برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید

گروه سازین از این شیوه جدید برای ارسال پیام های تبلیغات مشتریانش استفاده میکند و صاحبان کسب و کار جهت جذب مشتری جدید و افزایش فروش خود و یا جذب مخاطب برای رسانه اجتماعی شان از این شیوه برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی استفاده میکنند. ارسال پوش نوتیفیکیشن با هدف تبلیغات با ترفندهای متفاوتی انجام میگیرد و ویژگی های منحصربفردی دارد که سایر روشهای تبلیغات آنلاین از آن بی بهره اند.

انواع روشهای ارسال نوتیفیکیشن :

نوتیفیکیشن آیکون و متن کوتاه
نوتیفیکیشن آیکون و متن کوتاه

ارسال نوتیفیکیشن آیکون و متن کوتاه

همانطور که از نامش پیداست شما متنی کوتاه را بهمراه تصویری با سایز کوچک در حد ۲۴تا۳۲پیکسل را برای کاربران ارسال میکنید و آنها با اطلاع از دریافت این پیام در صورت تمایلشان میتوانند از بخش بالای گوشی خود به پیام شما مراجعه و در صورتیکه به جایی لینک شده باشد به آن مراجعه کنند . این شیوه بیشتر برای صاحبان اپلیکیشن های موبایلی جهت ارتباط مستمر و مداوم با کاربرانشان جهت یادآوری بروزرسانی ها یا پیام های مهم کاربرد دارد .

پوش نوتیفیکیشن آیکون و متن بلند
پوش نوتیفیکیشن آیکون و متن بلند

پوش نوتیفیکیشن آیکون و متن بلند

ارسال تصویری کوچک بهمراه عنوانی (۴یا۵کلمه ای) و متنی معادل ۲۰ تا ۳۰ کلمه را اصطلاحا نوتیفیکیشن آیکون و متن بلند مینامند. این شیوه نیز همانند روش آیکون با متن کوتاه بیشتر برای ارتباط میان صاحبان اپلیکیشن ها و کاربرانشان دارد. این شیوه به جهت هزینه اندکش برای ارسال تبلیغات انبوه به موبایل نیز کاربرد دارد.

نوتیفیکیشن بنری
نوتیفیکیشن متنی بنری (ویژه)
4stl_8p.jpg

پرداخت مستقیم مبلغ::::»»»

https://zarinp.al/@cafeapp

نوتیفیکیشن متنی بنری ( ویژه )

ارسال آیکون بهمراه بنری همراه با عنوان و توضیح را نوتیفیکیشن بنری مینامند. این روش در  ارسال انبوه پیام تبلیغاتی و یا پیام های با اهمیت که قصد اطلاع رسانی سریع در آن وجود داشته باشد , استفاده میشود. ارسال نوتیفیکیشن به دلیل محدودیت اپلیکیشن های معتبر با طبقه بندی موضوعی , جغرافیایی یا سن و جنسیت بسیاری از کسب و کارها و برخی از شرکتهای فناوری اطلاعات در حوزه تبلیغات اینترنتی را بر آن داشته تا از شیوه ارسال نوتیفیکیشن متنی و بنری جهت ارسال انبوه تبلیغات استفاده کنند که البته بازده بالایی هم دارد   تبلیغات موبایلی برای چه مواردی؟     بالا بردن نصب اپلیکیشن (اندروید یا آی او اس ) و کاربران فعال آن 
  افزایش بازدید های وبسایت و تراکنش های آن
    معرفی آفرهای تبلیغاتی و فروش
   بالا بردن اعضای پیج شبکه های اجتماعی


توضیحات بیشتر در عکس زیر ::::»»»

f6fr_8w.jpg


پتشیانی 24 ساعت و ضمانت خرید شما و گارانتی و تحویل فوری

پشتیبانی انلاین در تلگرام::::::::»»   bestapp20@

پشتیبانی در ایمیل::»»»       ahmadtak2000@gmail.com

تماس مستقیم::::»»» 09370963202

پرداخت مستقیم مبلغ::::»»»

https://zarinp.al/@cafeapp

شروع بالافاصله بعد از سفارش
بدون نیاز به پسورد شما
بدون نیاز به فالو کردن دیگران
100 الی 500%زیر قیمت بازار!
تحویل در 24 ساعت


**انواع تبلیغات موبایلی**

تبلیغات موبایلی ویدیوئی

در تبلیغات ویدئویی به مخاطب یک ویدئو کلیپ با کیفیت معمولی یا HD نمایش داده می‌شود. این نوع تبلیغات بر روی گوشی‌های اندرویدی و اپل قابل نمایش است. این نوع تبلیغات مناسب معرفی محصول، فیلم و یا یک سرویس است.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

در تبلیغات پوش یک پیام حاوی محتوای تبلیغ برای مخاطب ارسال می‌شود. این پیام از طریق اینترنت است و همانند نوتیفیکیشن های برنامه‌های دیگر (تلگرام، اینستاگرام و …) می‌باشد. مخاطب در صورت تمایل می‌تواند روی نوتیفیکیشن کلیک کند و اطلاعات بیشتری کسب کند.

تبلیغات موبایلی تمام صفحه

در تبلیغات تمام صفحه، محتوای تقریباً تمام صفحه مخاطب را می‌گیرد و به این صورت توجه او را به‌طور کامل به تبلیغ جلب می‌کند. مخاطب در صورت تمایل می‌تواند روی تبلیغ کلیک کند تا اطلاعات بیشتری به او نمایش داده شود.

تبلیغات موبایلی بنر

در تبلیغات بنری یک بنر به صورت نوار در پایین صفحه به مخاطب نمایش داده می‌شود. این بنر می‌تواند به‌صورت تصویر متحرک باشد. مخاطب در صورت تمایل روی تبلیغات کلیک می‌کند و اطلاعات کامل به او نمایش داده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد