بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

آموزش کامل دیلیت اکانت سروش در اندروید و آیفون

آموزش کامل دیلیت اکانت سروش در اندروید و آیفون


برنامه سروش از جمله برنامه های داخلی می باشد که بیش از ۳ میلیون کاربر فعال دارد، اما اگر این برنامه ایرانی به نظرتان چندان جالب نیست و یا به هر دلیل دیگری می خواهید اکانت پیام رسان سروش خود را حذف کنید، باید بگوییم که مانند هر برنامه پیام رسان دیگری که دارید شما می توانید اکانت پیام رسان سروش خود را حذف کنید. برای اینکار سایت دیلیت اکانت سروشی وجود ندارد و از طریق خود برنامه می توانید این کار را انجام دهید.

بعد از بحث هایی که بر سر پیام رسان تلگرام به وجود آمد، برخی از کاربران به دنبال یک برنامه جایگزین بودند که از طریق آن با دوستان و آشنایان خود ارتباط داشته باشند. اگر شما هم برنامه سروش را به عنوان یک جایگزین انتخاب کرده اید و آن را دانلود و استفاده کرده اید، اما در حال حاضر دوست ندارید از برنامه سروش استفاده کنید می توانید خیلی راحت اکانت سروش را حذف کنید، چگونه؟ خیلی ساده، شما فقط با پاک کردن برنامه سروش نمی توانید اکانت خود را حذف کنید بلکه باید نحوه دیلیت اکانت سروش یا حذف حساب کاربری سروش را که در ادامه توضیح خواهیم داد را انجام دهید تا اکانت سروش شما برای همیشه پاک شود.

نحوه دیلیت اکانت سروش آیفون و اندروید

، اما آیا سایتی برای دیلیت اکانت سروش وجود دارد؟ برخلاف برنامه تگرام که از طریق سایت می توانستید اکانت خود را حذف کنید، برای این برنامه هیچ سایت دیلیت اکانت سروشی وجود ندارد. شما می توانید از قابلیت های داخلی برنامه سروش برای حذف اکانت خود استفاده کنید. برای دیلیت اکانت برنامه سروش خود، ابتدا برنامه را باز کنید، سپس روی آیکن سه خط عمودی که در سمت چپ – گوشه بالا واقع شده است ضربه بزنید.

نحوه دیلیت اکانت سروش آیفون و اندروید

بعد وارد قسمت settings یا تنظیمات شوید.

نحوه دیلیت اکانت سروش آیفون و اندروید

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

اموزش کامل خروجی گرفتن از اتوکد به اکسل

استخراج داده

لیستی از گزینه ها

جادوگر استخراج داده ها شامل صفحات زیر است:

  • شروع
  • تعریف منبع داده
  • اشیاء را انتخاب کنید
  • Properties را انتخاب کنید
  • پالایش داده
  • انتخاب خروجی
  • جدول سبک
  • پایان

شروع

روند استخراج داده ها با استفاده از فرمان DATAEXTRACTION شروع می شود . گزینه ها عبارتند از ایجاد یک استخراج داده ها، با استفاده از یک قالب، یا ویرایش دو استخراج داده های موجود .

  استخراج داده جدید

ایجاداستخراج داده های جدید در یک فایل DXE. شما همچنین می توانید یک فایل استخراج قبلی (DXE یا BLK) به عنوان یک فایل الگو استفاده کنید.

استفاده از یک استخراج قبلی به عنوان یک الگو

با استفاده از تنظیمات پیش از این در یک فایل استخراج داده ها (DXE) و یا یک (BLK) قالب فایل استخراج ویژگی را ویرایش کنید.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
  

ادامه مطلب ...

آموزش کامل تصویری بازیابی رمز ایمیل یاهو فراموش شده بدون شماره ، سوال امنیتی و..

نحوه بازیابی پسورد ایمیل یاهو با شماره تلفن ، سوال امنیتی و.. به صورت تضمینی

How To Recover Your Yahoo Mail Account

ما قبلا در انزل وب به صورت کامل روش دسترسی به اکانت هک،قفل و فراموش شده یاهو را به شما آموزش دادیم با مرور زمان و بروزرسانی های این سرویس تصمیم داریم شیوه جدید بازیابی رمز ایمیل Yahoo را بررسی کنیم. اگر رمز ایمیل خود را فراموش کرده اید، خیلی جای نگرانی نیست، زیرا می توانید با استفاده از روش هایی آن را بازیابی کنید. البته توجه داشته باشید که یاهو حساب هایی را که در ۱۲ ماه هیچ فعالیتی را نداشته باشند در لیست حذف کردن قرار خواهد داد. ایمیل هایی که از سرور حذف شوند، دیگر قابل بازیابی نیستند.

فراموشی ایدی یاهو

اگر علاوه بر پسورد، حتی ایدی یاهو خود را نیز فراموش کرده اید، دستور العمل های مرحله به مرحله یاهو برای بازیابی اطلاعات ایمیل یاهو خود را دنبال کنید تا بتوانید ایدی خود را پیدا کنید.

بازیابی رمز عبر فراموش شده ایمیل حساب های پارتنر

یاهو جهت دسترسی مجدد به اکانت یاهو برای دستیابی به اکانت فراموش شده را تعیین کرده است. . بسته به امنیت های تعیین شده حساب شما، برخی از گزینه ها برای بازیابی پسورد به شما نمایش داده می شوند.

تغییر، بازیابی و تنظیم مجدد رمز ایمیل یاهو حساب های پارتنر

اگر شما یک حساب ایمیل یاهو از طریق یکی از سرویسهای (Verizon، AT & T، Frontier، Rogers، BT، Sky، Spark یا MTS) داشته باشید، از این دستورالعمل های برای تغییر یا تنظیم مجدد رمز عبور ایمیل خود استفاده کنید. رمز عبور یاهو به شما امکان دسترسی به هر سرویس که با یاهو از آن استفاده می کنید را می دهد. اگر شما رمز فعلی خود را بدانید می توانید از این طریق اقدام به تغییر ان کنید در غیر این صورت می توانید از نو دوباره با Reset کردن آن را تنظیم کنید. برای تغییر رمز عبور خود با استفاده از یک مرورگر نیز می توانید به اطلاعات حساب یاهو بروید و منو را انتخاب کنید. سپس به بخش Account Security رفته و گزینه Change Password را بزنید. بعد از وارد کردن رمز عبور جدید روی دکمه  Continue کلیک کنید.

به دست آوردن رمز عبور فراموش شده یاهو

سیستم یاهو با استفاده از عواملی همچون امنیت حساب، دسترسی های مختلف به حساب و.. با روش های متناوب به شما جهت بازیابی پسورد ایمیل Yahoo کمک می کند. بعد از ورود به سیستم بازیابی رمز عبور، شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی Continue کلیک نمایید. اگر شما پیام متنی از طرف یاهو در گوشی خود دریافت کردید، گزینه Yes, text me an Account Key را انتخاب کنید . اگر هم به ایمیل پشتیبان دسترسی دارید گزینه Yes, send me an Account Key را بزنید. سپس با استفاده از روشی که انتخاب کرده اید، باید کد امنیتی یاهو را وارد کنید تا هویت شما به عنوان صاحب اکانت تایید شود.

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید ادامه مطلب ...

آموزش کامل استفاده و ساخت سوال و جواب استوری اینستاگرام

آموزش استفاده و ساخت سوال و جواب استوری اینستاگرام


در طی چند هفته گذشته اینستاگرام چند ویژگی جدید را برای بهبود تجارب کاربران خود ارائه داد. امروز در انزل وب ما قصد داریم در مورد یکی از این ویژگی های جدید که سرگرم کننده هم هست صحبت کنیم. شما می توانید با استفاده از استیکر سوال اینستاگرام در استوری خود از فالورهایتان سوال بپرسید. اما دقیقا قابلیت سوال و جواب استوری اینستاگرام چیست؟ و چگونه می توان از استیکر سوال استوری اینستاگرام استفاده کرد؟

چگونه در استوری اینستاگرام سوال و جواب ایجاد کنیم؟

How to Use Instagram’s New Questions Feature

استیکر سوال یکی دیگر از قابلیت هایی است که شما می توانید برای ایجاد یک استوری متمایز از آن استفاده کنید و این درست مانند زمانی است که شما از گیف، اموجی یا یک فیلتر استفاده می کنید. این استیکر به شما اجازه می دهد تا یک سوال را تایپ کنید و آن را در هر جایی از استوری خود که دوست دارید قرار دهید و بعد دوستان و فالورهای خود را تشویق کنید تا به سوال پاسخ دهند.

به طور مثال شما می توانید یک صندلی داغ ایجاد کنید و از فالورهایتان بخواهید که هر سوالی که دوست دارند را از شما بپرسند. بعد از اینکه دوستان شما متن سوال یا درخواست شما را مشاهده کردند می توانند به آن جواب دهند و این بدان معناست که آنها می توانند هر سوالی که می خواهند را از شما بپرسند و این جالب است.

چگونه در استوری اینستاگرام سوال و جواب ایجاد کنیم؟

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

اموزش کامل ۹ روش بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و بدون شماره

اموزش کامل ۹ روش بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و بدون شماره

گاهی اوقات ما به خاطر حفظ حریم خصوصی خود از رمزهای پیچیده برای جیمیل خود استفاده می کنیم که بعد از مدتی آن را فراموش می کنیم و یا چون زمان زیادی است که از Gmail خود استفاده نکردیم رمز آن را فراموش کرده ایم. فراموشی رمز جیمیل به معنای از دست دادن حساب کاربری نیست. شما می توانید با استفاده از بهترین روش های بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و بدون شماره پسورد جیمیل خود را ریکاوری کنید.


آموزش نحوه ریکاوری پسوردهای فراموش شده اکانت جیمیل

How to Recover a Forgotten Gmail Password Easily

ایمیل گوگل یا جیمیل یکی از محبوب ترین سرویس های ایمیل رایگان در جهان است که به دلیل ویژگی هایی که دارد محبوبیت زیادی پیدا کرده است، به همین دلیل اکثر ما ترجیح می دهیم از جیمیل به جای سایر سرویس دهندگان ایمیل دیگر استفاده کنیم. گاهی اوقات اتفاق می افتد که ما رمز جیمیل خود را فراموش می کنیم، ، اما این سرویس ها پس از مدتی دستخوش تغییرات میشوند و روش های جدیدتری وجود دارند که به کمک آن می توانید رمز جیمیل خود را بازیابی کنید. اگر شما نحوه انجام این کار را نمی دانید فرصت خوبی است که با روش های بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و بدون شماره آشنا شوید.

نحوه ریکاوری پسورد اکانت جیمیل

آموزش ریکاوری رمز فراموش شده جیمیل

، اما اگر یکی از کسانی هستید که رمز جیمیل خود را فراموش کرده اید و می خواهید آن را بازیابی کنید این روش را استفاده کنید. اول به صفحه اصلی ورود به جیمیل وارد شوید. در این صفحه آی دی جیمیل خود را در فیلد Email or Phone وارد کنید و دکمه Next را انتخاب کنید.

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

اموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام چگونه خواهد بود ؟ این سوالی هست که خیلی از کابران از من می پرسند ، می گویند با وجود داشتن بیش از 350 هزار فالوور آیا درآمد شما افزایش یافته ؟ اصلا درآمدی دارید ؟ آیا فالورهای شما واقعی هستند ؟ به چه روشی فالورهای شما افزایش یافته اند ؟در این مقاله  به شما خواهم گفت که کسب درآمد از اینستاگرام چگونه خواهد بود و به شما قول خواهم داد با خواندن کامل این مقاله و عملی کردن تنکیک های بازاریابی اینستاگرام شما می توانید بعد از مدتی به از این طریق کسب درآمد کنید .

امروزه دیگر رسانه‌های اجتماعی تنها مکانی برای گذراندن وقت و ارتباط با دوستان نیستند. به دلیلی فراگیری و محبوبیت بالای رسانه‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف این رسانه‌ها چندین سال است که دارای پتانسیل بسیار بالایی برای درآمدزایی شده‌اند. بسیاری از افراد با روش‌های مختلف در رسانه‌های اجتماعی توانسته‌اند به درآمد‌های باور نکردنی برسند و همچنین بسیاری از کسب و کار‌ها با استفاده از همین فضای مجازی توانسته‌اند توسعه و رونق بسیار زیادی را به دست بیاورند.

استفاده از فضای مجازی وحضور پر قدرت در این زمینه دیگر تنها یک توصیه به کسب و کار‌ها نمیباشد و به امری واجب و ضروری تبدیل شده است. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که چگونه میتوانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اینستاگرام چیست ؟

اینستاگرام شبکه اجتماعی است که توانسته محبوبیت بسیار بالایی را به دست بیاورد. در سال 2010 اینستاگرام به وسیله کوین سیستروم و مایک کرایکر راه‌اندازی شده است و همچنینی اینستاگرام در سال 2012 به مبلغ یک میلیارد دلار توسط فیسبوک خریداری شد. اینستاگرام امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش می‌گذارد و افراد می‌توانند با گذارندن مراحل ثبت نام ساده در عرض چند دقیقه یک حساب کاربری برای خود در اینستاگرام بسازند و از امکانات آن استفاده کنند. در کشور خودمان نیز این شبکه اجتماعی دارای محبوبیت بالا و تعداد زیادی کازبر از اقشار مختلف جامعه است.

اینستاگرام چیست

اینستاگرام چیست

برای تلفن‌های هوشمند اینستاگرام اپلیکیشن مخصوص این تلفن‌ها را طراحی کرده و افراد میتوانند به راحتی آن را نصب کرده و از آن استفاده کنند. علاوه بر این افراد می‌توانند با استفاده از کامپیوتر نیز از این شبکه اجتماعی استفاده کنند در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویر حرف اول را می‌زنند. برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام مهم‌ترین موضوع این است که بتوانید تصاویر و ویدئو‌های خلاقانه‌ای را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید و علاوه بر این تولید محتوای مفید در اینستاگرام نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود و می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت شما جذب کند. زمانی که شما بتوانید تعداد مناسبی از مخاطبان را جذب کنید به راحتی قادر خواهید بود که به روش‌های متنوعی از اینستاگرام پول به دست بیاورید.

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

اموزش کامل راه حل مشکل روبان در اتوکد

راه حل مشکل روبان اتوکد

چگونگی رفع یک روبان شکسته؟  قطعا می تواند یک مشکل در اتوکد باشد که به راحتی بهبود نمی یابد.

اگر شما این متن را مشاهده می کنید “The ribbon does not have any tabs or panels currently loaded.” و نمی دانید که چگونه ربان را بازگردانید در اینجا برخی راهنمایی هایی که ممکن است دلیل آن باشد آورده شده است.

http://vcad.ir/wp-content/uploads/2016/11/58_image.png

 

 

ساده ترین روش این است که با کلیک بر روی فلش سیاه و سفید و …

http://vcad.ir/wp-content/uploads/2016/11/[HamNam 2016.11.18 22:01:55]_image.png

سپس یکی از فضاهای کاری از منوی کرکره ای را انتخاب کنید.

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

آموزش ۵ روش جلوگیری از باز شدن خودکار برنامه ها در اندروید

آموزش ۵ روش جلوگیری از باز شدن خودکار برنامه ها در اندروید

خوب است که بر سیستم عامل اندروید خود کنترل داشته باشیم و بدانیم چه برنامه هایی در کجا و چه زمانی باز می شوند. اما انجام این کار ممکن است خیلی ساده نباشد. امروز در انزل وب به معرفی راه های جلوگیری از باز شدن خودکار برنامه های اندروید برای مدیریت بهتر رم و باتری گوشی خواهیم پرداخت.

روش متوقف کردن اجرای خودکار برنامه ها در اندروید

How to Stop Android Apps Opening by Themselves

بسیاری از اپلیکیشن ها تمایل به شروع خودکار دارند و بدون اجازه شما باز می شوند. با این حال ممکن است نیازی به این برنامه ها نداشته باشید و قادر خواهید بود تا این برنامه ها را پس از شروع ببندید. هنگامی که این برنامه ها بدون استفاده در پس زمینه شما باز می شوند، موجب پر شدن حافظه رم گشی و در نتیجه کند شدن آن می شوند که ممکن است خود باعث هنگ کردن نیز بشود. به علاوه مصرف باتری نیز بیشتر می شود که موضوع خوش آیندی محسوب نمی شود. در ادامه مطلب ما بهترین روش های جلوگیری از باز شدن و بستن برنامه ها اندروید در پس زمینه را خواهیم گفت.

توقف اجرای خودکار برنامه ها توسط Dozing اندروید

از نسخه ۶ یعنی مارشمالو (Android Marshmallow) در گوشی های اندروید، قابلیت بهینه سازی بیشتری به اندروید اضافه شده است. استفاده از این قسمت، باعث می شود که سایر برنامه های کاربردی مثل GPS، اتصال به شبکه، وای فای و.. در زمانی که صفحه نمایش گوشی خاموش است، غیر فعال شوند که مجدد با روشن شدن صفحه گوشی این برنامه ها شروع به کار می کنند و برای جلوگیری از اجرای خودکار برنامه در اندروید نیز می توانید از این آپشن استفاده نمایید. برای کنترل این که کدام برنامه ها از عملکرد Doze استفاده می کنند به تنظیمات بروید. سپس به قسمت Power رفته و گزینه Battery Optimization را بزنید. حال می توانید برنامه ای را که می خواهید در زمان خاموشی صفحه غیر فعال شود را انتخاب کنید و Optimize را بزنید.

توقف اجرای خودکار برنامه ها توسط Dozing

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

آموزش جامع نمونه مدلسازی سه بعدی در نرم افزار اتوکد (باکمک اکسترود، subtract)

آموزش نمونه مدلسازی سه بعدی در نرم افزار اتوکد (باکمک اکسترود، subtract)

(بخش سه بعدی)، در این پست به شما نحوه مدل کردن یک قطعه را آموزش می دهیم. در واقع در این مقاله شما نحوه کار با دستورات مهمی همچون subtract, Extrude و تنظیم UCS را یاد می گیرید.

در اینجا گام به گام کار با AutoCAD سه بعدی برای مبتدیان آمده است که به شما کمک می‌کند که چگونه از دستورات در AutoCAD استفاده کنید . این ها مواردی هستند تا بفهمید هدف از طراحی AutoCAD چه بوده است . دو دیدگاه ۲ بعدی و ۳ بعدی مطرح است که تمامی اطلاعات در مورد آن آمده است.

3d-exercises-autocad

تصویر سه بعدی اول پست برای تمرین ارائه شده است.

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...