بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

بررسی کامل و تصویری لیفان 620 در سال 93

بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید با افزایش تحریم ها و فشار های بین المللی علیه ایران ، صنایع و اقتصاد کشورمان ، با امضای هر قطعنامه در آن سوی دنیا ، آسیب پذیر تر می شد تا جایی که با افزایش نرخ دلار و کاهش ارزش ریال ، صنعت کشور آسیب جدی دید و با تحریم مستقیم صنعت خودرو و صنایع وابسته ، شوکی بزرگ به بازار خودرویی کشور وارد آمد و شرکت های سازنده ی خودرو در ایران ، برای نجات از معضلات و مشکلات پیش رو ، به تکاپو افتادند .

4

دانلود بهترین پروژهای دانشجوی و کار اموزی کلیک کنید

**دانلودبهترین و تنها برنامه اموزش کامل خودرو در برنامه(( اندروید همراه مکانیک حرفه ای شو خودرو)) اموزش قطعات خودرو+تعمیرو عیب یابی خودر+اموزشهای عمومی خودرو+فیلم های اموزشی خودرو در برنامه(((در مکانیک حرفه ای شو(خودرو))) ....برای دانلود از لینک کلیک کنید
akwf_562061001476784927images1.jpg

 
بازار خودرویی کشور ، در شرایط تحریم به سمت افزایش بی رویه قیمت ها و افت میزان تولید پیش رفت ، تا جایی که بعد از تحریم مستقیم صنعت خودرو ، تولیدات شرکت ایران خودرو و سایرین بیش از 60 درصد کاهش پیدا کرد و تعداد زیادی خطوط تولید ایران خودرو و سایر شرکت های خودروساز را به ورطه تعطیلی کشاند .

افزایش قیمت خودرو در ایران از سویی و افت شدید کیفی و بی کفایتی مسئولین حوزه صنعت خودرو برای یافتن راه حلی مناسب از سوی دیگر شرایط را به گونه ای رقم زد که انواع و اقسام خودروهای چینی با رنگ و لعاب و ظاهر متفاوت و قیمت های مناسب یکی پس از دیگری وارد بازار کشورمان شدند و شرکت های چینی با برانداز کردن این وضعیت و برنامه ریزی به موقع و هوشمندانه ، جای پای خود را در ایران محکم کردند .
ادامه مطلب /

به گفته ی بسیاری از کارشناسان حوزه ی خودرو ، صنعت خودروسازی کشور چین ، اکنون در حال گذار از بی تجربگی ست و ساخته های خود را در کشورهایی مانند ایران و با سرمایه گذاری در چنین کشورهایی ، آزمایش و بررسی می کنند ! به هر صورت شرایط در کشورمان به گونه ای پیش رفت که اکنون خودروهای چینی پا جای پای خودروهای آلمانی و اروپایی گذاشته اند و اکنون با قیمت های گذشته خودروهای برند ، در کشورمان به فروش می روند . اکنون بازار خودروهای چینی در ایران داغ است و مدل های مختلف چینی از برند های مختلف کشور اژدهای سرخ ، ‌یکی پس از دیگری عرصه را بر خودروهای بی کیفیت و قدیمی ایرانی تنگ تر می کنند .

اما در این ببن به دنبال حجمه واردات و مونتاژ خودروهای چینی درکشورمان ، نام شرکت لیفان موتورز چین ، بیش از هر برند دیگری ، جلب نظر می کند ، زیرا که این شرکت خودرو سازی در ابتدا به ساخت پیشرانه های کوچک و کم مصرف موتور سیکلت های طرح هوندا برای بازار های ایران و سایر کشور های کمتر توسعه یافته مشغول بوده و اتفاقا از پیشرانه های تک سیلندر 125 سی سی این شرکت نامبرده ، به جان سخت بودن و کیفیت مناسب یاد می کنند ! اما فلسفه وجود و دگرگونی ناگهانی کمپانی لیفان را به فال نیک گرفته و با این تفکر که نباید خودروی چینی را به خاطر معایبش سرزنش کرد ، به بررسی لیفان 620 با پیشرانه 1800 سی سی طراحی شرکت انگلیسی ریکاردو ، می پردازیم .

شرکت خودروسازی کرمان موتور ، که قبلا به واردات و ساخت خودروهای خانواده دوو مشغول بود ، با بیرون رفتن شریک تجاری اش ، دوو موتورز کره جنوبی از بازار ایران ، بی درنگ به ساخت و مونتاژ محصولات کشور چین روی آورد ! با عرضه مدل 520 لیفان توسط این شرکت ، به دلیل لیست بلند بالایی از ایرادات فنی و کیفی مدل 520  و چهره ی نه چندان جالب  زیاد مورد توجه مشتریان و خریداران قرار نگرفت و در بازار فروش دست دوم هم ، افت قیمت و ضرر زیادی برای مالک خود به همراه داشت .

از سویی دیگر در واقع لیفان 520 از سواری بی دردسر و راحتی برخوردار بود و پیشرانه 1.6 لیتری کم مصرف و فرمانی نرم ، شتاب مناسب و امکانات کافی ،از مزایای آن بود .  با افزایش فروش خودروهای چینی که یکی پس از دیگری بازار خودروی کشور را فتح می کردند ، شرکت کرمان موتور از محصول جدید شریک چینی خود به نام 620 رو نمایی کرد و برای تبلیغات این خودرو بهره جستن از کیفیت فنی عالی و پیشرانه ی ساخت شرکت تریتک را جزو تبلیغات گسترده خود قرار داد .

بهره گرفتن از ظاهر خودروهای به روز و فرم دماغه ای که شباهت زیادی به محصولات کمپانی ب ام و داشت باعث شد این خودرو خیلی زودتر از آنچه که تصور می شد نامش به زبان ها بیفتد . این خودرو در وهله اول با پیشرانه ی 1.6 لیتری 16 سوپاپه ساخت شرکت تریتک ( سازنده پیشرانه های مینی کوپر تا سال 2007 تحت لیسانس ب ام و ) از سوی شرکت سازنده به بازار عرضه شد و با بهره جستن از ظاهر زیبا ، امکانات کافی و مشخصات فنی خوب ، توانست مورد توجه بازار قرار بگیرد .

پس از مدتی ، مدل 1800 با مشخصات فنی بهتر و آپشن های بیشتر با نمونه 1600 جایگزین شد و بیش از پیش توانست توجه کارشناسان مجلات خودرویی را معطوف خود کند . در ساعات قبل ظهر  یک روز آفتابی و در هوایی کاملا بهاری ، سوئیچ یک دستگاه خودروی لیفان 620 با پیشرانه 1800 سی سی تلنت با کارکرد کمتر از 1000 کیلومتر را جهت آزمایش و تست و بررسی فنی از دوست عزیزم تحویل گرفتم و مطلبی که در پی می آید برآورد اینجانب از این خودرو پس از دیداری چند ساعته است . . .


بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید

لیفان 620 ظاهر مناسبی دارد و از امکانات و مشخصات فنی خوبی سود می برد . این ماشین از طراحی چشم نواز و زیبایی بهره مند است و تجهیز آن به المان های ظاهری شیک و با کیفیت مانند رینگ های 15 اینچی آلومینیومی ، دستگیره های درب کروم کاری شده ، رشته نوار های ال ای دی در چراغ های جلو ، جلو پنجره برجسته ی کروم و سانروف سه حالته ظاهر خودرو را کاملا به روز و شیک جلوه می دهد .

خودرو سازان کشور چین با اینکه هنوز سن و سالی ندارند و تا کسب تجارب و فوت و فن های کار فاصله ی زیادی دارند ، اما به خوبی خود را با بازار جهانی و نیاز های آن همگام ساخته کرده اند و در هنگام مواجهه با خودروی لیفان 620 کاملا به این مهم پی می برید . انتخاب این خودرو کاملا به سلیقه شخصی افراد و میل شخصی آنها مربوط می شود .

اگر برای انتخاب یک خودرو ظاهر را بر توانایی های فنی ترجیح می دهید ، لیفان انتخاب مطلوبی برای شماست ، اما سلیقه ها در این بین متفاوت است و این خودروی چینی موارد مثبت متعددی دارد که در کنار هم ، حتی سلیقه ی افرادی که به مشخصات فنی و کیفیت آن اهمیت می دهند را مجذوب خود می کند .

خودروسازان چینی ، همه ساله با صرف وقت و سرمایه های هنگفت در بخش تحقیقات و توسعه خود و کسب تجارب از خودروسازان بزرگ در دنیا ، عقد قرارداد هایی با مدت زمان مختلف با شرکت های بزرگ خودروسازی و استودیو های طراحی معتبر و به نام دنیا مانند پنین فارینا ، تمام  سعی و تلاش خود را به کار بسته اند تا ضمن افزایش حجم تولیدات خود ، همزمان با ارائه ی آموزش های جدید و یادگیری مدیریت و مسئولیت پذیری به تکنسین ها و مهندسین ، کیفیت محصولاتشان را نیز بالاتر ببرند تا از بازار پر رونق این روزها ، سهمی برده باشند و حرفی هم برای گفتن داشته باشند .

 صنایع خودروسازی چین ، کم کم از حالت کپی کاری در آمده و با نگاهی به محصولات جدید آنها که در کشور ما نیز فروش خوبی را تجربه می کند می توان به موفقیت های اخیر و پی در پی صنعت خودروسازی کشور اژدهای سرخ پی برد ، کما اینکه ارائه فیس لیفت ها و نمونه های کانسپت و تحقیقاتی آنها ، کاملا نشان دهنده ی عذم و اراده ی قوی آنها در این زمینه است .

بدنه و استایل ظاهری :   

در نمای جلو گرافیک بسیار زیبای چراغ ها به همراه رشته نوارهای LED به همراه جلو پنجره کروم و با ابهت که نشان سه بادبان کشتی ، بر روی آن خودنمایی می کند ، درب موتور بزرگ و کشیده ، چراغ های مه شکن داخل سپر و فرم ورودی های هوای سپر جلو با چهره ی خودرو هماهنگی خوب و قابل قبولی دارد .

در نمای جانبی خطوط روی بدنه ، ظاهر و نمای جانبی این خودرو را پویا تر کرده و جذابیت بصری بیشتری را برای آن به ارمغان آورده است ،خط برجسته و باریکی که از وسط گلگیر جلو به نرمی شروع شده و با گذشتن از جای دستگیره درب ها ، نهایتا از روی درب باک خودرو نیز گذشته و کمی قبل از چراغ خطر خودرو و در میانه های گلگیر عقب ، محو می شود. در نمای جلوی خودرو دو خط برجسته منحنی شکل ، با گذشتن از زیر ورودی هوای وسط سپر ، از کنار جلو پنجره زیبای ان گذشته و با عبور از روی درب موتور ، به نرمی از هم فاصله گرفته و به انتهای درب موتور منتهی می شوند .

در این قسمت می توان به کشیدگی بیش از حد دماغه ی خودرو اشاره داشت که فرمی با ابهت و با روح را به چهره ی لیفان بخشیده است . جسارت در طراحی در گرافیک جلوی خودرو به همین جا ختم نمی شود ، طراحی این قسمت کاملا الهام گرفته از محصولات خانواده ب ام و است ! خصوصا انحنای زیبای کناره های درب موتور با چراغ های خودرو که دقیقا یاد آور محصولات سری 3 ب ام و در ذهن است .

همچنین استفاده از 2 لنز پرتاب نور و پخش کننده نور در داخل کاسه چراغ ها لیفان 620 را بسیار به ب ام و شبیه تر می کند تا جایی که استفاده از جلو پنجره کلیوی ب ام و برای لیفان 620 در بین مالکین 620 مرسوم شده است ! نگارنده پس از دیدن یک دستگاه لیفان 620 با جلو پنجره ب ام و لحظاتی متوجه چینی بودن این خودرو نشدم ، گرچه فقط برای چند لحظه نگاهم به فرم دماغه ی خودرو جلب شد اما با دیدن بدنه ی ماشین ، همچنان خنده بر لبانم نشست و از کپی غیرقانونی چینی ها ، سری تکان دادم !

اما در نمای عقب ، کابین لیفان در عین سادگی ، جذابیت های طراحی دارد.چراغ های عقب در نهایت سادگی ، زیبا طراحی شده اند ، فرم چراغ های خطر به شکل ذوزنقه است و نوشته های روی درب صندوق عقب و نوار کرومی بالای قاب پلاک ، فرمی زیبا و قابل قبولی ارائه داده اند .

دربخش طراحی نمای خارجی رینگ های 15 اینچی آلومینیومی ، با فرم بدنه و استایل ان همخوانی دارد و تکمیل کننده نهایی ظاهر خارجی خودرو است . کابین : با فشردن دکمه ریموت ، درب ها با صدای آژیر خفیفی باز می شوند . صدای شنیده شده دزدگیر آشناست و در ذهن نگارنده یادآور دزدگیرهای بی کیفیت برای خودروی پراید است ! و نکته جالب توجه دیگر در مورد سیستم دزدگیر ، صدای بسیار کم آژیر آن است .

دستگیره درب محکم و زیبا بوده و پوشش کروم آن ، احساس خوبی به بیننده می دهد . صدای باز شدن درب همانند سازه های با کیفیت اروپایی و ژاپنی است .

با باز شدن درب اولین نکته ای که نظر نگارنده را جلب می کند ، فرمان چهار شاخه و زیبای آن است . با نشستن بر روی صندلی نرم لیفان ، نگاهی به کل کابین انداخته  و آن را بر انداز می کنم . صندلی ها نرم و راحت بوده و از ارگونومی مناسبی برخوردار اند و سلامت بدن شما را در سفر های طول و دراز و ساعت ها رانندگی را تضمین می کند .


**دانلودبهترین و تنها برنامه اموزش کامل خودرو در برنامه(( اندروید همراه مکانیک حرفه ای شو خودرو)) اموزش قطعات خودرو+تعمیرو عیب یابی خودر+اموزشهای عمومی خودرو+فیلم های اموزشی خودرو در برنامه(((در مکانیک حرفه ای شو(خودرو))) ....برای دانلود از لینک کلیک کنید
akwf_562061001476784927images1.jpg

صندلی ها با چرم مصنوعی با کیفیت پوشیده شده اند و در چند جهت به صورت دستی تنظیم می شوند . فرم قرار گیری پشت فرمان این ماشین به واسطه صندلی هایی با ارگونومی خوب ، بسیار خوب است و جای تحسین دارد . فرمان لیفان خوش دست است و دکمه های چندکاره ای برای تنظیم ولوم سیستم صوتی و سایر امکانات آن از قبیل تلویزیون رادیو و پخش موزیک ، روی آن قرار دارند. کیفیت مواد استفاده شده برای ساخت داشبورد قابل قبول بوده و از پوشش نرم و با کیفیتی پوشانده شده است .

پوشش رودری ها از جنس پلاستیک خشک است و از بر خلاف داشبورد ، از مواد بی کیفیت در ساخت آن استفاده شده است . پوشش طرح چوب داخل کابین ، از مواد بی کیفیت ساخته شده اما همخوانی مناسبی با رنگ و طرح کابین دارد .

کار کردن با ادوات داخلی و ابزارک ها راحت و بی دردسر است . با توجه به کیفیت پایین مواد به کار رفته برای ساخت رودری ها در لیفان 620 ، به نظر نمی آید این قسمت ها پس از چند هزار کیلومتر کارکرد بی صدا و بی عیب باقی بمانند . قسمت هایی از کابین لیفان 620 از مواد بی کیفیت ساخته شده است و در بعضی قسمت ها مانند قاب پلاستیکی فرمان این بی نظمی کاملا مشهود می شود ، به طوری که پلاستیک های اضافی ناشی از قالب گیری این قسمت ، به خوبی پرداخت نشده است و نگارنده با دیدن این قسمت ، لحظه ای متعجب شدم . ارگونومی داشبورد کاملا پذیرفتنی است ضمن اینکه دکمه ها و ادوات به خوبی و با آرایش مناسبی روی ان چیده شده اند .  

فرم قرارگیری دریچه های سیستم تهویه از گرافیک بالایی برخوردار است و باعث القای احساس خوبی به نگارنده می شود . نورپردازی پشت صفحه آمپر و کلید های روی داشبورد در هنگام شب زیباست . ن

کته ی جالب اینکه هنگامی که خودروی لیفان شما در یک مکان تاریک و بدون چراغ پارک است و شما به سختی می توانید جایی را ببینید ، با باز کردن درب خودرو ، نورپردازی مخصوصی پیدا کردن محل قرار گیری سوئیج را برای شما آسان می کند و به گفته ی مالک خودرو ، کارایی این خصوصیت مثبت اما کوچک ، برای او بارها در جاهای مختلف مانند پارکینگ ساختمان و .. . به کمک او آمده است .

فضای پا و سر برای سرنشینان جلو بسیار خوب و پذیرفتنی است اما در قسمت عقب ، سرنشینان بلند قد در مسافت های طولانی با مشکل مواجه خواهند شد اگر چه فضای پا برای سرنشینان عقب کافی است .

صندلی های قسمت عقب در بر گیرنده نیستند و علاوه بر این کمی سفت هستند . زیر آرنجی تعبیه شده برای آن می تواند در طول مسیر سفر راحتی را به ارمغان بیاورد . این صندلی ها سرنشینان را به خوبی بر روی سطح خود نگاه نمی دارد و احتمال سر خوردن از روی صندلی در پیچ های تند زیاد است ! و البته در صورت بروز این مششکل می توانید از دستگیره های تعبیه شده کنار سرتان استفاده کنید ! 

کابین این خودرو ، با رنگ بندی مناسب و روشن و پوشش طرح چوب سرتاسری اتاق ، زیبا و شیک جلوه می کند . سیستم صوتی تک دیسک با قابلیت پخش دی وی دی و MP3 و ورودی های USB و IPOD و میکرو کارت یا SD به همراه 6 باند استریو ، تکمیل کننده امکانات کابین هستند . سیستم ناوبری موقعیت یابی جهانی نیز سخنگو بوده و کاملا خوب کار می کند ضمن اینکه باید یاد آور شوم که در روز تست عملا استفاده از این سیستم به علت موقعیت جغرافیایی شهر پرند برایم مقدور نبود .

سیستم صوتی 6 باندلیفان با کیفیت عمل می کند و واقعا از یک خودروی کلاس متوسط چینی با قیمت 40 میلیون تومان ، انتظار چنین سیستم صوتی خوبی را نداشتم . به همین دلیل با باز کردن درب صندوق عقب ، باند ها را مورد بررسی قرار دادم و روی هر بلندگو واژه ی Lifan حک شده بود که در نوع خود جالب بود . شیشه ها در هر چهار درب برقی هستند . آیینه ها در هر دو طرف برقی بوده و چراغ های راهنمای جداگانه ای هم بر روی آنها نصب گردیده است .

سیستم تهویه به صورت دستی عمل می کند و وقتی دکمه ی کولر را روشن کرده و درجه حرارت را روی سرد ترین قرار دادم ، در عرض کمتر از چند ثانیه باد سرد وارد کابین شد . عملکرد کولر عالیست و در گرمترین ساعات تابستان هم خیلی قوی عمل می کند ، ضمن اینکه تاثیر چندانی روی کشش و شتاب خودرو ندارد .

درب باک و صندوق بار به صورت دستی و با کشیدن اهرم شان در کنار صندلی راننده باز می شوند و حتی دکمه ی صندوق پران برای آن روی داشبورد اتومبیل و یا ریموت کنترل آن ، تعبیه نشده است که این نکته با کلاس خودرو ، همخوانی نداشته و جای خالی آن کاملا احساس می شود کما اینکه باز شدن درب باک و صندوق ار داخل و آن هم توسط اهرم کشیدنی ، دیگر منسوخ شده است و امروزه حتی ساده ترین اتومبیل های دنیا به آن مجهز هستند .

صندوق بار این خودرو بزرگ و کاملا جادار است که می توانید در مسافرت ها و یا در صورت حمل و نقل بار ، با خواباندن صندلی های عقب ، فضای بسیار بزرگ تری را مهیا کنید .

با باز کردن درب صندوق بار فضایی بزرگ و کاملا پوشیده شده با کف پوش های نمدی در اختیارتان قرار میگیرد . 

سانروف 3 حالته خودرو به خوبی عمل می کند و لذت رانندگی را دو چندان کرده است . لیفان 620 تلنت ، به دوربین دید دنده عقب مجهز است و با آپشن هایی نظیر دو ایربگ ، سیستم ترمز ABS و EBD ، ریموت کنترل ، ایموبلایزر ، دکمه های کنترل سیستم صوتی روی فرمان ، رادیو پخش DVD/CD/GPS/USB/ipod/sdcard/MP3 ، تودوزی چرم ، شش بلند گو ، آیینه ها و شیشه های برقی ، روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها ، سانروف ، سنسور دنده عقب ، تنظیم نور چراغ ها به همراه چراغ ترمز LED ، از حیث امکانات رفاهی هیچ کم و کسری نداشته و انصافا با قیمت 42 میلیون تومانی که امیدوارم گرانتر نشود ، جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشته است . 

آزمایش رانندگی 

با چرخاندن سوئیچ ، چراغ های پشت صفحه کیلومتر نمایان می شوند و پس از چند ثانیه مکس برای پر شدن ریل سوخت ، پیشیرانه  16 سوپاپه 1800 سی سی ساخت انگلستان با 131 اسب بخار قدرت با غرش خفیف اما جالبی روشن می شود . اخطار باز بودن درب ها با صدایی آزار دهنده و نه چندان جالب باز بودن درب ها را گوش زد می کند .

با بستن کمر بند ایمنی ، شروع به حرکت می کنم و در ابتدای حرکت ، جعبه دنده و سیستم کلاچ با عملکردی نرم و مطلوب به راندن راحت تر و لذت بخش تر این اتومبیل چینی ، کمک می کنند .  فرمان خوش دست بوده و سیستم تعلیق با عملکری کاملا نرم و قرص ، رانندگی کاملا آرامی را ایجاد می کند . 

فرمان هیدرولیک اتومبیل ، عملکردی بسیار نرم دارد و سیستم فرمان در سرعت های بالا تیز و گوش به فرمان است . پیشرانه 16 سوپاپه 4 سیلندر لیفان ، طراحی ریکاردو انگلستان بوده و موتور پربازده و کم مصرفی می باشد .

این پیشرانه 172 نیوتون متر گشتاور به همراه 131 اسب بخار قدرت را اطر طریق یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می کند و برای جثه 1155 کیلوگرمی لیفان 620 کاملا مناسب است . پیشرانه این خودرو توانسته استاندارد های آلایندگی یورو4 را پاس کند ، از این رو سیستم دریچه گاز این خودرو به صورت برقی بوده و در شتابگیری های ناگهانی و یا تمام بار ، کمی با تاخیر عمل می کند .

جعبه دنده در دنده های 1 و 2 از مشکل ضرایب نا منظم و بلند رنج می برد که باعث شده پیشیرانه خودرو نتواند 131 اسب بخار قدرت را به رخ حریفان قدرتمند دیگر بکشاند . برای غلبه به این مشکل باید هنگام شتاب گیری ها و یا سبقت ها ، معکوس کشید و دور موتور را بالا برد . با این حال مصرف بنزین این اتومبیل عددی بیش از 8.8 لیتر در صد کیلومتر ترکیبی نیست و از این حیث در رنج خودروهای کم مصرف قرار میگیرد .

به لطف عایق بندی خوب و کیفیت بالای موتور اتومبیل ، صدای تولیدی پیشرانه در دور های پایین ناچیز است و آوای موتور 1.8 لیتری آن در دورهای پایین به سختی شنیده می شود . کابین خودرو در طول رانندگی کاملا آرام و بی صدا بود و سیستم فنر بندی ضربات وارده از سطح جاده را به خوبی مهار می کرد .

آیینه های جانبی ابعاد مناسبی دارند و دید خوبی را در اختیار راننده قرار می دهند ضمن اینکه شعاع دید راننده به واسطه طراحی خوب کابین ، مناسب است .

پدال های گاز و ترمز و کلاچ با فاصله غیر استانداردی از هم قرار دارند که باعث می شود در راننده در شرایط ضروری حس استرس ایجاد شود ! اما پدال ترمز و گاز خیلی نرم بوده و کار کردن با آنها راحت است .

 ترمز ها در هر چهار چرخ دیسکی بوده و از قدرت بالایی جهت ایستایی خودرو سود می برند و کاملا قابل اعتماد عمل می کنند . در فضایی خلوت پا را تا انتها روی پدال گاز فشردم و نتیجه در دنده ی دو اندکی نا امید کننده بود ،‌ زیرا علی رغم موتور پرقدرت و پر کشش ، اینبار ضرایب نا مناسب دنده ها هستند که ایجاد مشکل می کنند که البته باز هم در این صورت شتاب مناسب و قابل قبول است ضمن اینکه صدای پیشرانه در دور موتورهای بالا جذاب و طنین انداز است . داخل کابین فضا برای قرار دادن اشیا به اندازه ی کافی موجود هست که این یکی از خصوصیات خوب این خودروست . زیر آرنجی دوبل و محفظه قرار گیری اشیا در کنسول میانی ، کارا و مناسب است .


بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید

جمع بندی نهایی

لیفان 620 با شاخصه های فنی بسیار خوب و ظاهر زیبا و کیفیت سواری قابل قبول ، برای افرادی که اصرار دارند قابلیت های فنی یک خودروی میان رده تازه متولد شده را بر تولیدات بی کیفیت و قدیمی ایرانی ترجیه دهند ، خودروی بسیار مناسبی است ! ضمن اینکه فضای کابین جادار و فنر بندی نرم و قرص آن به همراه دو اربک در جلو و کابین ایمن در تصادفات ، امکانات رفاهی خوب و ترمز های ABS و ABD آن را بدل به خودرویی مناسب برای خانواده کرده است .

در پایان از دوست عزیزم محمد تفرشی مالک خودروی لیفان  بابت همکاری و صرف وقت خود ،‌ سپاسگزارم .


بقیه تصاویر :

بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر کلیک کنید



بهترین برنامه های موبایل و کامپیوتر..و پروژهای دانشجویی کلیک کنید

**دانلودبهترین و تنها برنامه اموزش کامل خودرو در برنامه(( اندروید همراه مکانیک حرفه ای شو خودرو)) اموزش قطعات خودرو+تعمیرو عیب یابی خودر+اموزشهای عمومی خودرو+فیلم های اموزشی خودرو در برنامه(((در مکانیک حرفه ای شو(خودرو))) ....برای دانلود از لینک کلیک کنید
akwf_562061001476784927images1.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد