بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

چگونه بفهمیم در تلگرام هک شده ایم و راه حل چیست

پیام رسان تلگرام به لطف سرعت بالا، امنیت و استیکرهای جذابش و اجرا شدن در همه سیستم عامل ها و داشتن نسخه تحت وب و… در مدت کوتاهی توانست جای شبکه‌هایی مثل وایبر، لاین و واتس‌آپ و… را بگیرد. اما امنیت یک چیز نسبی است و هیچوقت 100% نیست. پس هرگز نمیتوان ادعا کرد چیزی در دنیا ضد هک است! گاهی ممکن است این برنامه نیز هک شود.

در تلگرام شما می توانید از نرم افزار و خدمات این پیام رسان در دستگاه های متعدد مانند موبایل ، تبلت و کامپیوتر به صورت همزمان و تنها با یک حساب کاربری بهره ببرید اما این قابلیت می تواند یک مشکل امنیتی به شمار آمده و حساب شما را تهدید کند.

برای مثال: گاهی مممکن است مدیران گروه ها که از طریق کامپیوتر وارد تلگرام می شوند بدون زدن Log out،کامپیوتر را خاموش می کنند، گاهی نیز ناگهان برق می رود و گاهی هم فراموش می کنند که کلید خروج را در صفحه تلگرام بزنند. در این صورت نفر بعدی که پای آن سیستم می نشیند می تواند به تمام اطلاعات تلگرام آن فرد دسترسی پیدا کند.

 برای اطلاعات بیشتر روی ادمه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب ...

مراقب فیک پیج هکر ها باشید – اکثر کاربران از طریق فیک پیج هک می شوند

اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که هر روز ایمیل خود را چک میکنید یا وارد پنل وبلاگ خود می شوید یا خرید اینترنت انجام می دهید، باید به شدت مراقب باشید که حساب های شما هک نشوند.

یکی از روش های قدیمی که هکر ها برای به دست آوردن پسورد کاربران استفاده می کنند، استفاده از «فیک پیج» می باشد. با وجود قدیمی بودن این روش، هنوز هم خیلی از کاربر ها توسط این روش هک می شوند!

این اواخر تست هایی از کاربران شهرستان کازرون توسط سیدرضا بازیار (دانشجوی رشته فناوری اطلاعات کازرون) صورت گرفت و متاسفانه نتایج نگران کننده ای داشتند. برای تست امنیت کاربران شهرستان، تعدادی از کاربران که همه آنها دارای تحصیلات بودند، با بهانه های مختلف به صفحات تقلبی «فیک پیج» انتقال داده شدند که اکثر آنها متوجه این حمله نشدند و پسورد خود را تقدیم کردند! (این حملات از پیش برنامه ریزی شده و به گونه ای با اجازه خود کاربر ها انجام شدند…)
در این حمله بیش از نیمی از کاربران هک شدند. تعدادی از کاربران متوجه این صفحه تقلبی شدند و از وارد کردن پسورد خود، خودداری کردند و کمتر از ۱۰ درصد از کاربران بعد از تقدیم کردن پسورد خود متوجه صفحه تقلبی شدند و سریعآ اقدام به تغییر پسورد کردند.

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

چگونه درخواست مجوز نشریه از e-rasaneh.ir بدهیم

صابر سهرابی معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: تمام نشریات اعم از مکتوب و برخط از جمله خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی در فضای مجازی دارای مجوز، بایستی اطلاعات خود را در سامانه رسانه به نشانی e-rasaneh.ir ثبت کنند.

معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: با توجه به الکترونیکی شدن اعلام وصول نشریات، مقرر شده تا روزنامه، هفته­نامه، ماهنامه، فصلنامه، دوهفته­نامه، دوماهنامه، دوفصلنامه و سالنامه، ملزم به ثبت اطلاعات دقیق خود در سامانه این معاونت به نشانی e-rasaneh.ir شوند.

وی با اشاره به اینکه چاپخانه ها نیز موظف شده اند تا اعلام وصول نشریات را از طریق همین سامانه ثبت کنند، بیان داشت: از این پس روند صدور مجوز نشریات مکتوب برخط (خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی فضای مجازی) از طریق همین سامانه صورت می گیرد.

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب ...

معرفی سرویس های وبلاگدهی ایرانی و خارجی

اگر شما هم اهل وبلاگ نویسی و ساخت وبلاگ هستید و می خواهید یکی از سرویس های وبلاگدهی موجود را انتخاب کنید پیشنهاد می کنم این مقاله را بخوانید تا با همه ی سرویس های وبلاگ دهی ایرانی و خارجی آشنا شوید

در گذشته سرویس های وبلاگ دهی بسیار اندکی موجود بود با امکانات کم و محدود. اگر جزء وب نویس های قدیمی باشید حتما برخی از این سرویس ها را می شناسید، برای نمونه می توان از سرویس وبلاگ دهی بلاگفا نام برد که جزء قدیمی ترین های این عرصه می باشد که ممکن است خیلی از ما وبلاگ را با بلاگفا بشناسیم…

اما با گذشت زمان سرویس های وبلاگدهی دیگری هم به وجود آمدند که این باعث بوجود آمدن رقابت بین خودشان شد و در نتیجه به ارائه ی خدمات بیشتر و بهتر برای کاربران منجر شد. امروز اگر عبارات “وبلاگ رایگان” یا “سرویس وبلاگدهی” را در گوگل جستجو کنید با لیست عظیمی از سایت های ارائه دهنده ی وبلاگ مواجه خواهید شد!!!

امروز کلیه سرویس های وبلاگدهی رایگان ایرانی و خارجی را به شما معرفی می کنم:

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب ...

آموزش ساخت لینک برای آیدی لاین (LINE) جهت اد کردن

در نرم افزار لاین برای افزودن دوستان جدید به ۳ طریق میتوان عمل کرد:
۱- جستجو بر اساس آیدی
۲- جستجو بر اساس کدهای QR
۳- لینک مستقیم پروفایل کاربر

شاید شما هم دیده باشید که عده ای  لینکی ارسال میکنند و از شما میخواهند او را اد کنید یا برای دوستان خو بفرستید تا او را اد کنند خب وقتی شما برای آیدی خود لینک بسازید اینگونه تنها با کلیک روی لینک شما را اد خواهند کرد و دیگر نیازی به جستجو نیست در این مطلب آموزش ساخت لینک را برای شما دوستان توضیح خواهیم داد:

در حالت معمول، لینک پروفایل هرکاربر در دسترس نیست و میخواهیم طریقه دیافت این لینک را آموزش دهیم.

مراحل زیر را به ترتیب طی کنید تا لینک را دریافت کنید:
ابتدا برنامه را اجرا کنید و مطابق عکس زیر به بخش More بروید و بعد به بخش setting مراجعه کنید.

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب ...

دانلود رایگان نرم افزار ممبرگیر تلگرام member adder for telegram

با عرض سلام خدمت کاربران عزیز وب سایت  این روزها دروغ های فجیعی در اینترنت در حال انتشار است مبنی بر اینکه نرم افزار هایی با نام های “member adder for telegram” یا “telegram member adder” یا “Member adder” یا… که میتواند در عرض یک روز هزاران عضو به کانال تلگرام شما اضافه کند. لطفا گول این دروغ های این افراد متقلب را نخورید. فجیع تر از آن فیلم کار کرد این نرم افزار می باشد که این روز ها در سراسر اینترنت دست به دست میشود که کاملا دروغ میباشد و هیچ چیز از کارکرد این نرم افزار نشان نمیدهد. امروز تصمیم گرفتم این نرم افزار را به صورت رایگان برای دانلود قرار بدهم!

member adder for telegram

این نرم افزار توسط برنامه نویسان روسیه ساخته شده است و با قیمت های مختلف در اینترنت به فروش میرسد!

کذب محضی با عنوان پکیج افزایش اعضای کانال تلگرام که این روزها خیلی از کلاه بردار ها در حال فروش این نرم افزار هستند و پول حرام در می‌آورند و پاسخ گوی مشتری بعد از خرید نیستند! زیرا حتی فروشندگان این نرم افزار هم اطلاع ندارند که این نرم افزار اصلا کار نمیکند.

برای نشان دادن حسن نیت و صداقت من در دروغین بودن این نرم افزار تصمیم گرفتم برای شما این نرم افزار را به صورت رایگان برای دانلود قرار بدهم. اسم نرم افزار member adder telegram می باشد و بعضی از سایت های بی وجدان با قیمت های بالا این نرم افزار را میفروشند در حالی که این نرم افزار هرگز کار نمیکند!!!

برای دانلود نرم افزار member adder for telegram به صورت رایگان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید

دانلود رایگان برنامه Member adder for telegram

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

محل ذخیره فایل های تلگرام در کامپیوتر و لپ تاپ

یکی از سوالاتی که خیلی از دوستان از طریق ایمیل از من پرسیده بودند این بود که:

محل ذخیره فایل های تلگرام در کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ کجاست؟

امروز در خدمت شما هستم با معرفی محل ذخیره شدن فایل های تلگرام (شامل تصاویر و ویدیو ها و صدا ها و…) در کامپیوتر و لپ تاپ ویندوزی.

در ویندوز به صورت پیشفرض، فایل ها در مسیر زیر ذخیره می شوند:

C:\Users\your PC (laptop) name\Downloads\Telegram Desktop

مراحل ورود به محل ذخیره فایل های تلگرام در کامپیوتر و لپ تاپ:
1- ابتدا وارد درایو ویندوز خود شوید (معمولا به صورت پیشفرض، ویندوز در درایو C نصب می شود)
2- سپس وارد پوشه Users شوید
3– حال پوشه ای را پیدا کنید که نام آن، همان نام کامپیوتر شما در هنگام نصب ویندوز می باشد!
4- سپس وارد پوشه ای به نام Downloads شوید
5- در آخر وارد پوشه Telegram Desktop شوید

فایل های تلگرام شما در پوشه Telegram Desktop می باشند!

آموزش تغییر محل ذخیره فایل های تلگرام در کامپیوتر و لپ تاپ:
برای تغییر مسیر دخیره فایل های تلگرام ابتدا وارد بخش تنظیمات Setting تلگرام شوید.
سپس بر روی گزینه Downloads path: default folde کلیک نمایید.. (روی default folder کلیک کنید ازاونجا گزینه سوم رو انتخاب کنید)
حالا هر جا که دوست داشتید یک پوشه بسازید و مسیر آن را به تلگرام معرفی کنید (با کلیک بر روی select folder آن را معرفی کنید)
در آخر بر روی گزینه Save کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شوند.

حالا فایل های شما در مسیر مورد نظر شما ذخیره خواهند شد

**دانلود بهترین و به روز ترین و تنها برنامه اموزش **اندروید همراه دکتر کامپیوترشو(بدون هیچ دانشی از کامپیوتر))**.....اموزش و اشنایای با قطعات کامپیوتر-اموزش نصب تمام ویندوز-اموزش برنامه های کاربردی-مونتاژ و عیب یابی قطعات کامپیوتر-تمام ترفندهای کامپیوتر .....برای دانلود لینک زیر کلیک کنید


akwf_562061001476784927images1.jpg


ماشین حساب حرفه ای آنلاین

امروز براتون ماشین حسابی حرفه ای آنلاین در سایت قرار دادم. این ماشین حساب حرفه ای جهت انجام محاسبات پیچیده و تخصصی ریاضی و مهندسی می باشد. در این ابزار آنلاین علاوه بر محاسبات ساده ریاضیات می توان بسیاری از معادلات  سنگین و بسیار سخت را با صرف کمترین زمان ممکن و در چشم به هم زندنی محاسبه نمود. این ابزار قدرتمند که بیشتر در زمینه آموزشی کاربرد دارد با دارا بودن ابزار های متعدد توانایی محاسبات و حل معادلات سنگین شیمی، فیزیک، جبر و هندسه را نیز دارد.

تمام محاسبات ریاضی از قبیل عملیه های چهارگانه جمع تفریف ضرب و تقسیم ، توان و جذر مربع و مکعب، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره را به سادگی انجام میدهد.

بنابراین دانش آموزان و دانشجویان  و ریاضیدانان حرفه ای و مهندسین می توانند از این ماشین حساب برای درک مفاهیم علمی استفاده کنند.

ماشین حساب حرفه ای آنلاین


هک تلگرام: آموزش جلوگیری از هک شدن تلگرام

تلگرام (Telegram) پیام رسانی چند سکویی است که برای نسخه های کلاینت متن باز است. کاربران تلگرام می‌توانند پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و انواع اسناد را تبادل کنند. تلگرام رسماً برای اندروید و آی‌اواس و ویندوزفون در دسترس است. همچنین نسخه تحت وب تلگرام هم برای همه کاربران در دسترس است. نسخه اواس ده، نسخه لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار تلگرام استفاده می‌کنند در دسترس هستند. کاربران نرم‌افزار امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم 1.5 گیگابایت را دارند. تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است و سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان دارد که پشتیبان مالی پروژه است. تلگرام توسط یک سازمان غیرانتفاعی آلمانی متعلق به کارآفرین و نیکوکار روس پاول دورف اداره می‌شود.

 برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب ...

کاملترین رمز های تقلب GTA V

رمز های تقلب نسخه ی PC بازی Gta v

ادامه مطلب ...