بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

گفتگو با بنیانگذار سایت ایسام اقای سام مدرن‌پور و امین شکوهی

بنیانگذار ایسام


سام مدرن‌پور و امین شکوهی دو بنیانگذار بزرگترین سایت خریدوفروش و حراجی فارسی یعنی ایسام هستد. ایسام شبیه‌ترین نمونه فارسی به بزرگترین حراجی آنلاین دنیا Ebay است. سام مدرن‌پور (تصویر سمت راست) تحصیلکرده رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه وسترن آنتاریو کاناداست. او پس از پایان تحصیلات به آمریکا رفت و در یک شرکت سخت‌افزاری به کار تعمیر کامپیوتر مشغول شد. بعد از مدتی شروع به خرید لپ‌تاپ‌های خراب مشتریان کرده و پس تعمیر آنها را بر روی سایت مزایده Ebay بفروش می‌رساند. فروش لپ‌تاپ‌هاس دست دوم روی سایت Ebay اولین تجربه جدی سام در عرصه تجارت الکترونیک بود. تجربه‌ای که همواره از آن به نیکی یاد می‌کند. درسال 1386 سام به ایران بازمی‌گردد و سعی می‌کند همان فرایند تعمیر و فروش لوازم دست‌دوم را در ایران نیز انجام دهد اما در ایران سایت مزایده بزرگی وجود نداشت و این اولین جرفه‌ای بود که برای ایجاد یک سایت مزایده حرفه‌ای در ایران به ذهن سام رسید.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید

 

ادامه مطلب ...

گفتگو با بنیانگذار سایت پونیشا اقای نیما نورمحمدی

نیما نورمحمدی

فریلنسرینگ یا همان آزادکاری مدت زیادی نسیت که در وب‌فارسی به‌عنوان یک منبع درآمد شناخته شده است، با این حال مخاطب و طرفداران زیادی دارد. منظور همان سایت‌هایی است که کاربران می‌توانند در آن پروژه بگیرند و پروژه برون‌سپاری کنند. پونیشا در حال حاضر شناخته شده‌ترین و پرمخاطب‌ترین سامانه ارائه خدمات آزادکاری فارسی است. بنیانگذار آن آقای نیما نورمحمدی است که معرفی کوتاهی از این کارآفرین اینترنتی خواهیم داشت.


نیما نورمحمدی متولد سال ۵۸ است. او از سن ۱۸ سالگی وارد بازار کار شده و تجربه حدود ۱۰ سال فعالیت در بخش بازاریابی و فروش شرکت نستله را دارد. اولین استارتاپ او با موضوع فعالیت آرایشگاه‌ها شکل گرفت که موفق نبود و بعد از آن در سال ۸۷ سایت دیگری به نام خانه من در زمینه املاک راه اندازی کرد. پونیشا سومین استارتاپ اوست که از سال ۹۰ آغاز به کار کرد و موفق‌ترین استارتاپ راه‌اندازی شده نیما نور محمدی است. نورمحمدی در یکی از مصاحبه‌هایش دلیل نامگذاری پونیشا را انتخاب نام از اول اسامی: پویا، نیما و شایان ذکر می‌کند، کسانی که قرار بود در راه‌اندازی پونیشا با نیما همکاری کنند.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب ...

آموزش دستیابی به رمزهای WiFi ذخیره شده در گوشی های اندروید

آموزش دستیابی به رمزهای WiFi ذخیره شده در گوشی های اندروید

بارها شده که جایی رفتین و برای اتصال به WiFi از صاحب اونجا درخواست کردین که رمز رو براتون بزنه

حالا ما میخوایم بهتون یاد بدیم که چطوری اون رمزها رو مشاهده کنین!

برای این کار اول باید گوشی شما روت شده باشه همچنین برنامه SuperSU ( لینک دانلود کلیک کنید) رو هم در گوشی خودتون نصب کرده باشین

برای اطاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب ...

اموزش حل مشکل نمایش رمز های ذخیره شده‌ی Wifi


مشکلی که در گوشی های جدید اندروید مانند سری های جدید سامسونگ وجود دارد این است که پسوردهای ذخیره شده‌ی وای فای که برای نمایش نیازمند نرم‌افزار و روت بودن گوشی هستند همچنان نمایش داده نمی‌شوند و به صورت هش در می آیند.در این پست می‌خواهیم پسورد های هش شده در برخی گوشی‌ها را به پسورد اصلی تبدیل کنیم.

 

برای اطاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب ...

اموزش خاموش کردن کامپیوتر با فشردن ۳ کلید

۱- یک shortcut ایجاد کنید

 

۲- از بین گزینه های زیر یکی رو انتخاب کنید و در قسمت Type The Location Of The item بنویسید و روی next کلیک کنید

Log Off=Shutdown –l

Switch User =tsdiscon.exe

Sleep=rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState Sleep

Hibernate=Shutdown –h

Restart=Shutdown -r -f -t 00

Shutdown=Shutdown -s -f -t 00

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب ...

اموزش بلاک کردن یک سایت در ویندوز با استفاده از فایل Hosts

بلاک کردن یک سایت در ویندوز با استفاده از فایل Hosts

فایل Hosts موجود در ویندوز اجازه‌ی بلاک کردن سایت‌ها را به سادگی به شما می‌دهد. فایل Hosts یک فایل متنی بوده که می‌توانید آن را توسط حساب کاربری Administrator ویرایش کنید. در این مطلب یاد می‌گیرید که چگونه سایتی را توسط افزودن ورودی به Hosts بلاک کنید.

 

۱. وارد منوی استارت شده، عبارت Notepad را تایپ کرده، بر روی آیکن برنامه راست کلیک کرده و گزینه‌ی Run as administrator را انتخاب کنید.

 

  برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب ...

از کجا بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم

از کجا بفهمیم در تلگرام بلاک شدیم؟

تو هر مسنجری خطر سو استفاده کردن وجود داره،ممکن کسی دلش نخواد با شما چت کنه یا شما دلتون نخواد با کس دیگه ای چت کنید و اونو بلاک میکنید و یا اون شما رو بلاک میکنه،حالا از کجا بفهمیم بلاک شدیم و یا کسی اکانتش رو دلیت کرده؟…

توجه: این عکس ها از نسخه دسکتاپ تلگرام گرفته شده ولی توی گوشی هم به همین صورته.

در اینجا ۳ اتفاق میوفته که شما میفهمید بلاک شدید یا نه:

۱- کسی که شمارو بلاک میکنه عکس پروفایلش حذف میشه.

۲- آخرین بازدیدش از تلگرام به last seen is a long time ago تغییر پیدا میکنه.

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب ...

کاهش حجم عکس ها بصورت آنلاین

کاهش حجم فایل های JPEG بصورت آنلاین

همیشه برای منتشر کردن تصاویر JPEG در وب مشکل بهینه بودن حجم آنها در دو موضوع مطرح است: یکی سرعت بارگزاری صفحه ای که تصویر قرار است در آن صفحه نمایش داده شود و دیگری حجم محدود فضای میزبانی (هاستینگ) وب سایت. برای کاهش حجم فایل های عکس دو راه وجود دارد یکی فشرده سازی تصویر که هر فرمت تصویری درجه های متفاوتی از فشرده سازی را ارائه می دهند، بدیهی است که هرچه فشرده سازی بیشتر باشد بافت های بیشتری از عکس از بین می رود. راه دوم کاهش اندازه پیکسلی تصویر است که باعث کاهش کیفیت تصویر می شود و امکان بزرگ نمایی محدود می شود.

خوب در حالت عادی می توان از نرم افزارهایی مثل فوتوشاپ برای بهینه سازی حجم فایل های تصویر استفاده کرد اما اگر این نرم افزارها در دسترس نباشند چه باید کرد. در چنین زمانهایی است که باید به فکر راههای جایگزین بود اگر خوش اقبال باشید و از اینترنت ترجیحاَ پر سرعت بهرهمند باشید می توانید از ابزارهای آنلاینی که در زیر معرفی می کنیم استفاده کنید.

لوگوی وب سایت www.resize-photos.com
لوگوی وب سایت www.resize-photos.com

این وب سایت علاوه بر کاهش حجم فایل های Jpg می تواند فرمت های دیگری نظیر png، gif، bmp و .psd را نیز دریافت کرده و حجم آنها را کاهش دهد. یکی از امکانات جالب دیگر وب سایت www.resize-photos.com وجود افکت های مختلفی می باشد که می توانید هر کدام را که تمایل داشتید بر روی تصویر خود اعمال کنید.

لوگوی وب سایت www.optimizilla.com
لوگوی وب سایت www.optimizilla.com

این وب سایت همکنون سرویس کاهش حجم دو نوع فایل jpg و png را ارائه می دهد. برتری این وب سایت بهره گیری آن از الگوریتم های پیشرفته کاهش حجم با تمرکز بر عدم افت کیفیت تصاویر تا جای ممکن می باشد.

لوگوی وب سایت compressor.io
لوگوی وب سایت compressor.io

وب سایت compressor.io نیز یکی از وب سایت های خوب برای کاهش حجم تصاویر با فرمت های JPEG – PNG – GIF – SVG است که خیلی سریع کار کاهش حجم تصاویر شما را انجام می دهد. این سایت ادعا دارد که می تواند تا ۹۰ درصد حجم تصاویر شما را کاهش دهد در حالی که کیفیت تصویر بازهم در حد قابل قبولی باقی بماند.

از دیگر وب سایت های معتبر و معروف در امر کاهش حجم تصاویر می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:


امیدوارم این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد. موفق باشید.