بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

اموزش ساخت حساب کاربری در بازار به صورت تصویری

با سلام به عزیزان.........میخواهیم در این اموزش تصویری ..........اموزش ساخت حساب کاربری برای خریدران برنامه و دوست دارید در برنامه  نصب شده در گوشی خود نظر دهید داشتن حساب کاربری الزامی میباشد

ابتدا باید برنامه کافه بازار در گوشی شما نصب باشد.....در صورت نداشتن برنامه کافه بازار لینک زیر اقدام کنید

لینک دانلود برنامه کافه بازار

و بعد دانلود و نصب برنامه ......روی برنامه کافه بازار لمس کنید و وارد برنامه کافه بازار شوید.....برای ساخت حساب کاربری قسمت بالای صحفه شکل عکس ایکون دارد لمس کنید مثل عکس زیر

f3f_12.jpg

برای دانلود پی دی اف اموزش ساخت حساب کاربری کافه بازار با کیفیت بالا برای دانلود ...........

gen0_images_(2).png

 برای ادامه توضیحات به ادامه مطلب کلیک کنید

 بهترین و به روز ترین برنامه در کافه بازار و با امتیاز بالا مردمی لینک زیر کلیک یا لمس کنید

لینک دانلود بهترین برنامه کافه بازار

بعد لمس کردن صحفه زیر باز میشود........شما در قسمت کادر علامت کشیده شده هم میتوانید شما موبایل خود را مثلا 09370000000 اضافه کنید و ورود لمس کنید یا ایمیل خود را..........که من ایمیل در قسمت کادر وارد کردم... بعد میتوانید در قسمت حساب کاربری ایمیل یا شما تلفن خود را اضافه کنید.......نکته:اضافه کردن ایمیل به حساب کاربری فایده ان این هستش در صورتی که برنامه خریداری کردید یک کد پیگیری به ایمیل شما ارسال میشود و حتی نظر داده باشید برای برنامه.....توسعه دهنده اگر جواب داد به نظر شما...... به ایمیل شما ارسال میشود......اما متاسفانه این امکان در شماره موبایل فقط ثبت کردن در کافه بازار ندارد.......پس حتما ایمیل خود را به حساب کاربری اضافه کنید........توجه::یک کد 4 رقمی عدد به اگر تلفن به گوشی شما و همینطور ایمیل وارد کردید به ایمیل شما چند ثانیه کد ارسال میشود......  طبق عکس زیر اموزش برای شما میزرایم

0dd_compressed-tovm.jpg

ایمیل ارسال شده از کافه بازار داری رمز 4 رقمی  (0607) میباشد برای ما ارسال شد.....اگر شماره تلفن نوشته باشید به صورت خودکار وارد حساب کاربری بعد امدن اس ام اس به گوشی شما وارد حساب کاربری کافه بازار فعال میشود

732p_compressed-qn9x.jpg

وارد کردن کد بالا در کادر زیر و بعد  قسمت ادامه را لمس کنید.............

2rh8_compressed-nsvr.jpg


*************************************

 بهترین و به روز ترین برنامه در کافه بازار و با امتیاز بالا مردمی لینک زیر کلیک یا لمس کنید

لینک دانلود بهترین برنامه کافه بازار

حساب کاربری فعال شد.........برای ویراش حساب کاربری شامل اضافه کردن نام و یا اضافه کردن ایمیل یا شماره تلفن و افزایش اعتبار برای خرید برنامه و یا برای خروج از حساب کافه بازار ابتدا طبق عکس زیر انحام دهید

f3f_12.jpg


این هم قسمت حساب کاربری میباشد.........طبق شماره توضیح میدهم.... شماره 1_ میتوانید یک نام کاربری دلخواه وارد کنید....شماره 2_ اضافه کردن رمز عبور برای حساب...که حتما باید8 رقمی یا بیشتر باشد...شماره3-افزایش اعتبار خود را میتوانید افزایش دهید که با لمس و یکی از مبلغ ها به بانک مورد نظر وصل میشود......(اموزش در اینده گذاشته خواهد شد))...اموزش 4-حساب کاربری خود میتوانید خارج شوید.....((دوبار هم میتوانید با همین حساب کاربری دوباره وارد شوید))
vgbd_compressed-gvuh.jpg


***********************************************************


سؤالات متداول کاربران در کافه بازار........................


بازار بر روی چه دستگاه‌هایی اجرا می‌شود؟
ما سعی کرده‌ایم بازار را بر روی تمام دستگاه‌های اندرویدی آزمایش و راه‌اندازی کنیم. در حال حاضر ما از وجود دستگاهی با اندروید ۲.۳ به بالا که قابلیت اجرای بازار را ندارد مطلع نیستیم. اگر به چنین مواردی برخورد کردید لطفاً ما را نیز از طریق نشانی support@cafebazaar.ir در جریان بگذارید.

چه برنامه‌هایی در «بازار» وجود دارند؟
انبوهی از برنامه‌های متنوع، از قبیل بازی‌ها و یا برنامه‌های کاربردی ایرانی و خارجی در بازار قابل دریافت هستند. اگر پیشنهاد اضافه شدن برنامه‌ای ایرانی/خارجی را دارید لطفاً با ما تماس بگیرید.

برای استفاده از بازار هزینه‌ای باید پرداخت کنم؟
خیر. استفاده از بازار به خودی خود هیچ هزینه‌ای در بر ندارد. شما می‌توانید از برنامه‌های رایگان بازار بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای استفاده نمایید. اگر می‌خواهید از برنامه‌های فروشی عرضه‌شده در بازار استفاده کنید، باید هزینهٔ آن را بپردازید. همچنین، اپراتور تلفن همراه و یا سرویس‌دهندهٔ اینترنت شما ممکن است بابت استفاده از اینترنت و مصرف ترافیک از شما هزینه‌هایی دریافت کنند.

پس درآمد شما از کجاست؟ بدون درآمد که نمی‌توان کار با کیفیت را ادامه داد.
ما به دنبال پیدا کردن راه مناسب کسب درآمد خود هستیم. تبلیغاتی که در برنامه‌ها مشاهده می‌کنید یکی از پتانسیل‌های کسب درآمد برنامه‌نویسان بازار است. وجوه حاصل از فروش برنامه‌های غیررایگان نیز منبع درآمد ما و توسعه‌دهندگان آن‌ها هستند.

هدف شما از این پروژه چیست؟
هدف ما ایجاد کانال توزیع مناسب برای برنامه‌های تولید شده در ایران هست. ما دنیایی بهتر را هم برای کاربران و هم برنامه‌نویسان آرزو داریم!

آیا برای به‌روزرسانی‌ها و رفع ایراد برنامه‌های غیررایگان باید هزینه مجدد پرداخت کنم؟
خیر. به‌روزرسانی برنامه‌ها که معمولاً ایرادهای قبلی را برطرف می‌کند، به رایگان از بازار قابل دریافت خواهد بود.

آیا استفاده از برنامه‌ها و خدمات بازار، هزینه‌ای جداگانه علاوه بر هزینه‌ای که زمان خرید پرداخت می‌کنم، دارد؟
هیچ هزینه‌ای به جز هزینه‌ی خرید برنامه‌ها از شما دریافت نخواهد شد و هیچ هزینه‌ی جدیدی وجود ندارد.

اگر برنامه‌ای که خریدم مشکل داشت و خواستم آن را برگردانم و پولم را پس بگیرم، چه روندی را باید طی کنم؟

اگر در بازار برنامه‌ای را خریداری کرده‌ اید و به هر دلیل از کیفیت آن رضایت ندارید، می‌توانید آن را پس دهید. برای این کار مطابق رویه زیر عمل کنید:

۱- در وب‌سایت کافه‌بازار وارد حساب کاربری خود شوید.

۲- در نوارابزار بالای صفحه وارد قسمت «خریدها» شوید تا لیست برنامه‌های خریداری شده شما نمایش داده شود.

۳- در مقابل برنامه‌هایی که در سه روز اخیر خریداری کرده‌اید عبارت «گزارش مشکل خرید» نمایش داده می‌شود. در صورت تمایل به پس دادن محصول روی این عبارت کلیک کنید.

۴- دلیل پس دادن محصول را در صفحه جدید انتخاب کنید و در قسمت مشخص شده توضیحات مربوط به مشکل خود را درج نمایید، سپس روی گزینهٔ «پس بگیر» کلیک کنید. در همین لحظه برنامه موردنظر از لیست برنامه‌های خریداری‌شده حذف و اعتبار شما بازگردانده می‌شود. بازگرداندن وجه به حساب شما به دلیل مسائل فنی امکان‌پذیر نیست.

توجهدر صورت استفاده غیرمنصفانه یا سواستفاده  از این امکان، کافه‌بازار حق پیگیری قضایی و تعلیق حساب کاربری فرد مورد نظر را برای خود محفوظ می‌داند.

مدت زمان اعتبار قیمت ارائه شده برای برنامه‌ها چه مدت است؟

تمامی قیمت‌های درج شده در سایت به‌روز هستند. برنامه‌های رایگان، همیشه رایگان خواهند بود. قیمت یک برنامه‌ برای خریدار آن همیشه ثابت خواهد بود و تغییر قیمت‌ها شامل خریدی که یک بار ثبت و انجام شده است نمی‌شود.

چگونه به صفحه پرداخت شما در برنامه بازار اعتماد کنم؟
ما سعی کرده‌ایم تمامی جوانب یک پرداخت ایمن بر روی موبایل را در نظر بگیریم. علامت قفل بالای صفحه پرداخت نشان‌دهنده ایمن بودن ارتباط شما با سرور بانک هست. اگر هنوز نتوانسته‌ایم اعتماد شما را جلب کنیم می‌توانید از طریق سایت کافه‌بازار هم به خرید بپردازید که این خرید مستقیم از طریق درگاه پرداخت بانک است و ارتباطی با ما پیدا نمی‌کند. امیدواریم بتوانیم در بلندمدت اعتمادی در حد و اندازه‌های بانک در میان کاربران خود ایجاد کنیم.

خرید درون‌برنامه‌ای چطور کار می‌کند؟خرید درون‌برنامه‌ای کاملاً شبیه خرید عادی برنامه است؛ فقط شما برای خرید درون‌برنامه‌ای، از درون برنامه یا بازی به صفحهٔ پرداخت بازار هدایت می‌شوید و پس از انجام عملیات خرید، دوباره به محیط برنامه یا بازی بازمی‌گردید. خرید درون‌برنامه‌ای، روی دستگاه‌های اندرویدی مختلف شما قابل مشاهده و استفاده است؛ یعنی اگر اشتراک مجله‌ای را خریده‌اید، یا تبلیغات یک برنامه را حذف کرده‌اید و یا برای حیوان درون بازی‌تان غذا خریده‌اید، همگی در دستگاه‌های دیگر شما نیز قابل استفاده خواهند بود؛ مشروط به این‌که، روی آن دستگاه‌ها نیز بازار را نصب کرده باشید و به حساب کاربری‌تان که خرید را با آن انجام داده‌اید، وارد شده باشید.

چگونه به امنیت برنامه‌هایی که از کافه‌بازار دریافت می‌کنم اعتماد داشته باشم؟
در ارتباط با این سوال می‌توانید به صفحه‌ی امنیت اطلاعات رجوع کنید.

در هنگام دانلود برنامه با خطای "فایل برنامه به دلیل ارتباط غیرامن شما با بازار به درستی دانلود نشد" مواجه می‌شوم!این مشکل معمولاً به دلیل اختلال در برقرای ارتباط با سرورهای بازار از سوی سرویس‌دهنده‌ٔ اینترنت شما رخ می‌دهد، که جهت رفع این مورد می‌توانید با سرویس دیگری اتصال به بازار را بررسی نمایید.
در صورت عدم رفع مشکل لطفاً با support@cafebazaar.ir مکاتبه فرمایید. 

چرا نظرم را نمایش نمی‌دهید؟
به علت نیاز به بازبینی انسانی نظرات و حفظ کیفیت آن بخش، نظرات با تأخیری چند ساعته تأیید و قابل نمایش می‌شوند.

چطوری از سایت شما برنامه دریافت کنم؟
سیاست ما ارائه برنامه‌ها تنها و تنها بر روی موبایل است و در حال حاضر از ارائه برنامه‌ها بر روی سایت معذوریم.

جهت همکاری در راستای نوشتن برنامهٔ سفارشی چطور می‌شود با بازار همکاری کرد؟
متأسفانه امکان پذیرش تولید برنامه سفارشی برای ما وجود ندارد. در این باره می‌توانید اطلاعات تماس تولیدکنندگان برنامه‌های دیگر را از بخش «درباره» آن برنامه‌ها دریافت کنید و با آن‌ها تماس بگیرید.

دسترسی به آدرس ایمیلم را از دست داده‌ام. آیا می‌توانید آدرس ایمیل حساب کاربری قبلی‌ام را به آدرسی دیگر تغییر دهید؟
متأسفانه خیر. تنها راه شناسایی شما در کافه‌بازار، آدرس ایمیل شماست. ما هیچ اطلاعات دیگری از شما به عنوان کاربر ذخیره نمی‌کنیم و تمام سوابق خرید شما به آدرس ایمیل‌تان متصل است. بنابراین، اگر آدرس ایمیل‌تان را از دست بدهید، تا زمانی که نام کاربری و رمز عبور کافه‌بازارتان را داشته باشید می‌توانید به سوابق خریدتان دسترسی پیدا کنید. توصیهٔ ما، رعایت نکات ایمنی در حفظ ایمیل، مانند شناسایی دو مرحله‌ای است.

....................موفق باشید

 بهترین و به روز ترین برنامه در کافه بازار و با امتیاز بالا مردمی لینک زیر کلیک یا لمس کنید

لینک دانلود بهترین برنامه کافه بازار

منبع::::»»  www.best-downloadh.blogsky.com

www.tak20000.ir

برای دانلود پی دی اف اموزش ساخت حساب کاربری کافه بازار با کیفیت بالا برای دانلود ...........

gen0_images_(2).png

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد