بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

دانلود اخرین نسخه بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای کامپیوتر

دانلود بازی PlayerUnknown's Battlegrounds برای PC

دانلود اخرین نسخه بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای کامپیوتر و تست شده و سالم

PlayerUnknown’s Battlegrounds بدون شک موفق‌ترین بازی امسال است، بازی که تاکنون موفق شده بر روی Steam به فروش 22 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند، این فروش در حالی به دست آمد که بازی در حالت دسترسی پیش از عرضه قرار داشت و نسخه‌ی نهایی این بازی مدت‌زمان کوتاهی است که در دسترس قرارگرفته، گیم پلی PlayerUnknown’s Battlegrounds به‌صورت شوتر سوم شخص است و شما باید در بازی با دیگر بازیکنان از سرتاسر جهان به مبارزه بپردازید. مهم‌ترین عامل موفقیت PlayerUnknown’s Battlegrounds گیم پلی منحصربه‌فرد آن است که باعث شده علاقه‌مندان بازی‌های آنلاین به‌سرعت به آن جذب شوند.

PlayerUnknown’s Battlegrounds به‌صورت رویال بتل است و شما در بازی با 100 تن دیگر از بازیکنان به یک جزیره فرستاده می‌شوید و باید سعی کنید تا در این جزیره زنده بمانید، بازیکنی که موفق شده بیشتر از همه در بازی دوام بیاورد و کشته نشود برنده می‌شود و بازی جوایز ویژه‌ای به او می‌دهد. بازی دارای دو نقشه هست که یکی از این نقشه‌ها به‌تازگی به بازی اضافه شد، هردوی این نقشه‌ها از وسعت و جزئیات خوبی برخوردار هستند، یکی از ویژگی‌های گیم پلی PlayerUnknown’s Battlegrounds نقشه‌ی آن است، به این صورت که بازیکنان نمی‌توانند در آن به‌صورت کمپر فعالیت کنند، زیرا نقشه‌ی بازی به‌مرورزمان کوچک‌تر می‌شود و شما مجبور هستید که دائماً در حال عوض کردن جا در بازی باشید.

PlayerUnknown’s Battlegrounds ازلحاظ بصری در سطح بسیار خوبی قرار دارد اما بهینه‌سازی نه‌چندان جالب استودیوی سازنده‌ی بازی باعث شده که PlayerUnknown’s Battlegrounds بر روی تمامی سیستم‌ها قادر به اجرا نباشد. با توجه به اینکه بازی در حالت دسترسی پیش از عرضه قرار دارد، باید منتظر ماند تا استودیوی سازنده‌ی بازی مشکلات بهینه‌سازی و افت فریم‌ها را در نسخه‌ی نهایی حل کند.

PlayerUnknown’s Battlegrounds یک بازی فوق‌العاده‌ی آنلاین است که بازی کردن آن به همراه دوستان لذتش را چند برابر می‌کند، اگر از علاقه‌مندان بازی‌های شوتر هستید به‌هیچ‌وجه این بازی را از دست ندهید.

لینک دانلود و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب کلیک کنید

 

 

توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را خریداری کنید. این نسخه ها شامل CD Key خواهد بود و با قیمت های مختلف قابل خریداری است.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i3-4340 / AMD FX-6300
Memory: 6 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 660 2GB / AMD Radeon HD 7850 2GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 30 GB available space

لینک دانلود بازی در 14 پارت مختلف

  • حجم : 13.4 گیگابایت
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تایپ کنید )
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد