بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین
بهترین و به روزترین  حق شماست

بهترین و به روزترین حق شماست

اموزش و دانلود رایگان:بهترین و به روز ترین سایت و جدید ترین دانلود نرم افزار,بازی,کتاب مقالات و پروژه و درسی دانشگاهی و دانش اموزی برای همه سنین

بهترین مارکت ایرانی اندروید برای توسعه دهنده ها

مدتی هست که تعداد مارکت های اندرویدی در ایران زیاد شده است و شاید بعضی توسعه دهنده هایی که می خواهند به تازگی اپ های خود را منتشر کنند، با این سوال مواجه شوند که بهترین مارکت برای فروش اپ هایشان، کدام می باشد؟ بنابر تجربه خودم و انتشار اپ هام در 5 مارکت (در حال حاضر) می تونم اینطور درباره اونها قضاوت کنم.

 

 



Myket

یکی از بهترین و در عین حال بدترین مارکت هایی که باهاشون کار کردم! بهترین از این لحاظ که دائم با طرح های مختلف در تلاشند که جذب مخاطب کنند اما بیشتر طرح هاشون فایده چندانی نداشته! تلاش مدیران این مارکت از نظر من قابل تقدیره، اما کم توجهی به تسویه حساب های دقیق و به موقع، عدم پاسخگویی سریع به توسعه دهنده (مخصوصا اخیرا)، نبود بخشی برای درخواست تسویه حساب، سیستم پس دادن هزینه اپ به خریدار در صورت نارضایتی (که عده زیادی از اون سو استفاده میکنن و به ضرر توسعه دهنده تموم میشه) و بطور کلی فروش بسیار پایین، باعث شده که مایکت در حال حاضر به هیچ وجه جزو مارکت های مورد علاقه من نباشه.



Charkhoneh

مارکت چارخونه با همکاری ایرانسل کار میکنه و از اونجایی که خریداران میتونن با شارژ ایرانسل اپ ها رو دانلود کنن، خیلی میتونه فرایند خرید رو ساده و فراگیرتر کنه، این واقعا عالیه! اما توقع نداشته باشید که سیلی از درآمد براتون سرازیر بشه! چون اولا اصلا آمار دقیقی به شما داده نمیشه که چه میزان از درآمد شما از فروش عادی هست و چه میزان از طریق خرید ایرانسلی و از اون مهمتر، تسویه حساب های ایرانسلی، ماه هااااا طول خواهد کشید! امکاناتی که در این مارکت برای خریدار و توسعه دهنده قرار داده شده واقعا عالیه، ولی برای یک توسعه دهنده، دیدن آمار واضح، روشن، ساده و سریع از میزان فروش هاش، از هر چیزی مهمتر هست که متاسفانه چارخونه (شرکت ایده پرداز ژوبین) در این بخش به شدت مشکل داره!



AvvalMarket

راستش فکر نمی کردم مارکتی که طراحی چندان خوبی نداره و کمتر شناخته شده، بتونه اپ هام فروش خوبی رو در اون تجربه کنه، اما اشتباه می کردم! اول مارکت، نسبت به دو مارکت قبلی که معرفی کردم، فروش تقریبا خوبی رو براتون به ارمغان میاره... اما! باز هم طبق معمول، در این مارکت هم، تسویه حساب ها با تاخیر های 2-3 ماهه انجام می شود و دلیل آن هم بی قانونی و بد حسابی همراه اول در تسویه حساب با مسئولین این مارکت هست. همچنین خود پنل توسعه دهندگان نیز باگ های زیادی داره که بعد از مدت ها همچنان برطرف نشده اند. احساس می کنم این مارکت از کمبود متخصص و نیروی کار رنج می بره!



Iranapps

یکی از نرمال ترین و استاندارد ترین مارکت های ایرانی! یک پنل عادی، ساده و بدون مشکل، همراه با تسویه حساب های تقریبا به موقع. بطورکلی در ایران اپس، نمی تونید فروش فوق العاده ای رو تجربه کنید ولی همه چیز در حد متوسطی هست و میتونه رضایت شما رو جلب کنه. جالبه که ایران اپس، برخلاف مایکت، طرح های عجیب و غریب و تلاش های فراوانی هم برای جلب مخاطب انجام نمیده، اما شاید وجود انواع و اقسام اپلیکیشن ها و رابط کاربری ساده اون، باعث جذب مخاطب برای این مارکت شده.


CafeBazaar

شاید رضایت 100 درصد از کافه بازار نداشته باشم، ولی همچنان کافه بازار بی شک، بهترین مارکت ایرانی هست. بالاترین میزان فروش، بیشترین آمار مخاطب، دارای بهترین پنل برای توسعه دهنده ها (از نظر سادگی، دقت و کار آمد بودن)... همه این ها باعث شده تا کافه بازار، انتخاب اول هر توسعه دهنده ای باشد. در حال حاضر، بنده اپ های فروشی خودم رو از مایکت حذف کردم و در صورتیکه امکان خرید اپ با شارژ اپراتور موبایل هم در این مارکت فراهم بشه، اپ هام رو از اول مارکت و مخصوصا چارخونه! حتما حذف خواهم کرد و ترجیح میدم فقط با یک مارکت همکاری میکنم، با این روش، مجبور هم نخواهم بود تا هر بار که اپلیکیشنی آماده میکنم، برای مارکت های مختلف، دائما تغییراتی در اپ هام ایجاد کنم.

(امیدوارم این تجربیات بتونه به شما هم کمک کنه، البته ممکنه توسعه دهنده های مختلف، تجربیات و نظرات متفاوتی داشته باشند. منتظر شندین نظرات شما هم هستم.)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد