ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
برگرداندن تنظیمات اتوکد به حالت اولیه
روش اول: از طریق منوی استارت
برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
این درس برای نشان دادن چگونگی ساخت یک ساختمان سه بعدی از ابتدا تا به پایان طراحی شده است. همین فرآیند برای ساخت ساختمان های پیچیده تر نیز قابل اجرا است. با ساخت این ساختمان آغاز کرده و سپس خانه خود را ترسیم کنید.
این روش از عقیده شخصی من “به شکلی مدل سازی کن که آن را خواهی ساخت” پیروی میکند. من با نقشه طبقه شروع میکنم، سپس دیوارها را میسازم، برای در و پنجره ها فضا را خالی میکنم و سپس یک سقف روی آن قرار میدهم. این به نظر من منطقی ترین رویکرد است. در پایین یک عکس از ساختمان نهایی که در این درس رسم خواهد شد قرار دارد (با رندر گرفتن و نورپردازی که در درس بعد آموزش داده خواهد شد).
با قرار دادن واحدهای خود در معماری (DDUNITS) کار را آغاز کنید.
ابتدا از تمام کسانی که از سیستم متریک استفاده میکنند معذرت خواهی میکنم اما بیشتر بازدیدکنندگان و درآمدها از آمریکا میآید که همچنان با یاد گرفتن سیستم متریک مخالفت میکند. این تکنیک ها با هر نقشه طبقه ای جواب خواهند داد، پس اگر نقشه ای با واحد متریک دارید برای استفاده از آن آزاد هستید.
به خاطر داشته باشید که برای هر نوع از اشیایی که رسم میکنید لایه جدیدی بسازید (پنجره ها، درها، دیوارها، سقف و …). حال پایه های دیوارها را با استفاده از ابعادی که در زیر نشان داده شده است رسم کنید. نیازی نیست تا ابعاد آن ها را بنویسید. به طور دلخواه میتوانید از دستور POLYSOLID استفاده کنید.
برای ادامه اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب ...
سری بازیهای بتلفیلد همواره توانسته بازیکنان خود را با سورپرایزهای فراوان شگفتزده کرده و هر نسخه شاهد نسخهای باکیفیتتر از گذشته هستیم، بازی Battlefield Bad Company 2 نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که در سال 2010 توسط EA DICE ساخته شد و به دست EA این بازی انتشار یافت و توانست نظر بسیاری از بازیکنان سرسخت سبک شوتر اولشخص و منتقدین را جلب کند.
Battlefield Bad Company 2 شما کنترل یکی از اعضای گروه Bad Company به نام Preston Marlowe را به دست میگیرید، Bad Company گروهی است که توسط ارتش دستور گرفته و آنها مأموریت دارند تا جلوی سلاحی به نام Aurora را بگیرند. داستان بازی ضعیف نیست و پیچیدگیهای زیادی در آن وجود دارد و شخصیتها بسیار خوب کارشدهاند همچنین بازی دارای کات سینهای فوقالعادهای است که به روایت داستان کمک بسیار زیادی میکنند.
گیم پلی بازی در سبک شوتر اولشخص قرار دارد و در طول مراحل داستانی بازی کمی آزادی عمل نیز دیده میشود، بازی دارای سلاحهای بسیار متنوعی است و اکثر آنها سلاحهای کلاسیک جنگ جهانی هستند، گیم پلی بازی بسیار هیجانانگیز است و مراحل بازی بسیار خوب کارشدهاند و محیطها متنوع هستند، همچنین شما میتوانید در بخش تکنفره نیز از وسایل نقلیه متفاوتی استفاده کنید، بهجز بخش تکنفره، بخش چند نفره نیز بسیار چالشبرانگیز و جذاب است و دارای مدهای بسیار زیادی است، بعد از ورود به یک سرور بازی شما میتوانید کلاس خود را بین 4 کلاس بازی انتخاب کرده و سلاحهای خود را شخصیسازی کنید، هرکدام از کلاسهای بازی وظیفهی خاص خود را بر عهدهدارند برای مثال کلاس Medic وظیفه نجات همتیمیهای خود و Heal کردن آنها را بر عهده دارد اما کلاسی مانند Support دارای تجهیزات دیگری است و سلاحهای متفاوتی دارند.
برای ادامه توضیحات و لینک دانلود بازی به ادامه کلیک کنید::::»»
ادامه مطلب ...
بررسی تنظیمات برای سفارشی موس 1. نوشتن OPTIONS و زدن اینتر 2. تب Drafting را انتخاب کنید
زبانه Drafting : در این زبانه تنظیمات مربوط به نحوه و اندازه ی نشانگر موس قرار دارد.
منوی کلیک راست از گزینه های در اتوکد از دست رفته است . به عنوان مثال، با کلیک بر روی اشیاء به شما اجازه نمی دهد آنها را تغییر دهید.
متغیرهای PICKFIRST و PICKADD ممکن است اشتباه باشد و یا مجموعه ای از تنظیمات راست کلیک از تنظیمات پیش فرض خود تغییر داده شده است.
نوشتن PICKFIRST در خط فرمان اتوکد و مقدار آن را 1 کنید. نوشتنPICKADD در خط فرمان اتوکد و مقدار آن را 2 کنید.
بررسی تنظیمات برای سفارشی سازی راست کلیک 1. نوشتن OPTIONS و زدن اینتر 2. تب User Preferences را انتخاب کنید
برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
در بخشی آموزش و اصطلاحات مرکز ترجمه گهر اصطلاحات تخصصی رشته مهندسی مکانیک را برای شما کاربران محترم تهیه کرده ایم
جاهایی که لغات کمی بهم ریخته است بدلیل حجم بالای کلمات می باشد (پیشاپیش پوزش میطلبیم)
A حرف A
Argumant آرگومان
Algorithm آلگوریتم
Asymptotically stable پایداری مجانبی
Autocorrelation خود ارتباطی
Absorber جاذب
Amplifier تقویت کننده
Approximate تقریبی
Approximation تقریب
Analytic تحلیلی
Analysis تحلیل
Amplitude دامنه
Accuracy دقت
Arbitrary دل خواه
Array رشته
Angular زاویه ای
Angular momentum اندازه حرکت زاویه ای
Angular frequency بسامد زاویه ای
Angular displacement جا به جایی زاویه ای
Analogy همانند سازی
برای اطلاعات بیشتر و ادامه موضوع به ادامه مطلب کلیک کنید