ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
نقطه شروع این ایده، تهیه غذا در خود محیط دانشگاه و شهر تهران برای امثال خودش و سایر دانشجویان بود. تبسم لطیفی ایده خود را با چندنفر از داشجویان و اساتید شریف مطرح میکند که استقبال خوبی از آن میشود. ایده این بود که از طریق یک سامانه، بین کسانی که نیاز به تهیه غذا خانگی دارند و مامانهایی که قادرند در منزل یک غذای خوب خانگی درست کرده و بفروشند، ارتباط برقرار شود. از طریق اطلاعرسانی که در دانشگاه شریف در خصوص برگزاری استارتاپویکند صورت گرفته بود با این رویداد آشنا شد و در اسفندماه سال 91 بود که ایده خانم لطیفی در سومین استارتاپ ویکند با ایده “مامانپز” شرکت کرد و موفق به کسب رتبه اول آن دوره شد.
برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب کلیک کنید
بلافاصله بعد از اتمام استارتاپ ویکند کار آغاز شد و تیم مامانپز به سرپرستی تبسم لطیفی مراحل نیازسنجی، تحلیل و طراحی وبسایت را آغاز کردند. هم اکنون وبسایت “مامانپز” به عنوان یکی از کسبوکارهای نوپای موفقی که در سالهای اخیر از دل رویدادهای کارآفرینی بیرون آمده است مشغول فعالیت میباشد. حوزه کاری این کسبوکار نوپا هم اکنون شهر تهران است و کاربران میتوانند با مراجعه به سایت مامانپز غذای کاملا خانگی خود را سفارش دهند تا یکی از مامانهای مامانپز تهیه شده و از طریق این سایت به دست آنها برسد.
کسبوکار
نوپای مامانپز یک خلاقیت در بازار است نه محصول. این سایت با این ایده
خلاقانه توانست برای هر دو طرف یعنی کسی که سفارش غذا را میدهد و هم کسی
که غذا را تهیه میکند ارزش خلق کند. مامانپز همچنین برای کسانی که
توانایی و علاقه به آشپزی در منزل دارند میتواند یک منبع درآمد خانگی خوب
باشد. اگر چه تمام خدمات ارائه شده در این سامانه آنلاین نیست اما وب به
عنوان بستر ارتباط و فروش بار اصلی درآمد این کسبوکار را عهده دارد.
آدرس مامانپز:
www.mamanpaz.ir